Lai klientiem lētāks iepirkumu grozs - “Lidl” samazina cenas
Lai inflācijas apstākļos Latvijas iedzīvotājiem mazinātu augsto pārtikas cenu spiedienu un iepirkumu grozu padarītu pieejamāku un lētāku, mazumtirgotājs “Lidl” jūnijā ir samazinājis cenas 10% produktu no veikala kopējā piedāvājuma klāsta visās pārtikas preču pamata grupās. Cenu samazinājums dažādās preču grupās ir veikts apjomā līdz pat 30%.
Jau kopš pirmo “Lidl” veikalu atvēršanas Latvijā 2021. gada oktobrī eksperti vairākkārt ir atzinuši “Lidl” par zemo cenu līderi mazumtirdzniecībā, kas nozīmīgi pastiprinājis konkurenci tirgū. “Lidl” turpina šo stratēģiju, būtiski samazinot cenas tādās kategorijās kā piena produkti, sieri, gaļas un zivju produkti, cepamās un salātu eļļas, sausā pārtika un citi.
“Lidl Latvija” valdes priekšsēdētājs Mačejs Urbanskis uzsver: “Tā kā daudzus cilvēkus Latvijā ietekmē dzīves dārdzība, esam atraduši veidu, kā pazemināt mūsu cenas. Kopš ienākšanas Latvijas tirgū “Lidl” ir apliecinājis pozitīvu ietekmi uz ikdienas preču un produktu cenām, kam sekojuši arī citi mazumtirgotāji. Paliekam uzticīgi “Lidl” solījumam – piedāvāt augstas kvalitātes preces par iespējami zemāko cenu, neraugoties uz globāliem pārtikas tirgus izaicinājumiem.”
Cenu samazinājums “Lidl” veikalos ir iespējams, pateicoties mazumtirgotāja privāto zīmolu modelim, kas balstīts kā uz starptautiskajiem iepirkuma līgumiem, tā arī uz sadarbību ar Latvijas ražotājiem, kas tiek veiksmīgi attīstīta. “Lidl” sadarbojas jau ar vairāk nekā 50 vietējiem ražotajiem, un to skaits aug. Privāto preču zīmju produkti kvalitātes ziņā ir tikpat labi vai pat labāki par labi zināmu zīmolu produktiem, tos ražo atzīti, kvalitatīvi ražotāji, un tie ir pieejami par izdevīgu cenu arī šajos augstās inflācijas laikos.
Reklāmas raksts sadarbībā ar Lidl.