Juris Gulbis: "Problēma ir atrast pircējus kanālu pakām bez Krievijas TV"
"Lattelecom" šefs Juris Gulbis neslēpj, ka Krievijas TV kanālu pārraide ir arī naudas jautājums - tā ir liela ienākumu daļa.
Bizness un ekonomika
2015. gada 31. marts, 08:24

Juris Gulbis: "Problēma ir atrast pircējus kanālu pakām bez Krievijas TV"

Jauns.lv

Tā nav problēma, izveidot TV kanālu programmu piedāvājumus bez Krievijas TV, problēma ir šiem piedāvājumiem atrast pircēju, šorīt Latvijas Radio intervijā teica "Lattelecom" valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

Gulbis atklāja, ka šāds piedāvājums arī būtu ļoti dārgs - izmaksas būtu desmit reizes lielākas, nekā tās ir pašlaik. "Lattelecom" vadītājs apšaubīja, vai daudzi iedzīvotāji būtu ar mieru šādu cenu maksāt. Šādam aicinājumam, veidot TV kanālu programmu piedāvājumus bez Krievijas TV, esot atsaukušies vien 200 cilvēki.

Gulbis arī akcentēja, ka Krievijas TV kanālu pārraide ir būtiska ienākumu daļa TV distribūcijas industrijai kopumā.

Savukārt piedāvāt TV skatītājiem pašiem pakot TV kanālus neesot iespēju, jo "Lattelecom" ir tikai TV piedāvājumu starpnieks.

Jau rakstīts, ka pēc Krievijas - Ukrainas konflikta īpaši palielinājusies Krievijas televīzijas kanālu propaganda.

"Lattelecom" dibināts 1992.gadā kā valsts uzņēmums "Lattelekom". 1994.gadā tas pārtapa par SIA "Lattelekom" un par uzņēmuma īpašnieku (49%) kļuva Dānijā reģistrētais "Tilts Communication", kas tobrīd piederēja Somijas "Sonera", britu "Cable&Wireless" un Latvijas valstij jeb Privatizācijas aģentūrai, kas ir Ekonomikas ministrijas pārraudzībā (51%). 1998.gadā "Sonera" iegādājās "Cable&Wireless" daļas, un 2002.gadā "Sonera" apvienojās ar zviedru "Telia", veidojot tagadējo "Lattelecom" 49% līdzīpašnieku "TeliaSonera".

LETA/Foto: Lita Krone/LETA