Šoferis sašutumā: "Rīgas Satiksme" soda pirms laika!
Kāds autovadītājs, kurš Rīgā novietojis savu auto stāvvietā, samaksājot par to „Rīgas Satiksmes” (RS) maksas automātā, konstatējis, ka viņam izrakstītā soda kvīts tapusi piecas minūtes pirms stāvēšanas laika beigām. Vīrietis ir neizpratnē: kādēļ RS soda pirms pārkāpuma izdarīšanas?
Soda kvīts „no nākotnes”?
„Samaksāju par laiku līdz 18:17, taču soda kvītī skaidri norādīts izrakstīšanas laiks – 18:13. Kā saprast šādu gājienu?” sadusmots ir Andris. Viņš norāda, ka pie savas automašīnas atgriezies atļautajā laikā un neredz nekādu attaisnojumu RS rīcībā.
„Vainīgs pats autovadītājs!” – Rīgas satiksme
RS preses sekretārs Viktors Zaķis apgalvo, ka konkrētajā gadījumā vainīgs tomēr ir pats šoferītis: „Jā, mums ir zināms par šo gadījumu. Konkrētā pēcapmaksas kvīts tika uzrakstīta par to, ka klients ir veicis priekšapmaksu par nepareizu zonu, proti – transporta līdzeklis bija novietots A zonā, bet biļete bija iegādāta par stāvēšanu B zonā.” Tiek paskaidrots, ka attiecīgā zona ir norādīta uz katra maksas automāta un ja maksājumu veic automātā, kurš atrodas tālāk no automašīnas (gadījumā, ja tuvākais automāts nedarbojas) drošības pēc varot zvanīt uz informatīvo tālruni (8585): „Operators piefiksēs biļešu automāta bojājumu un sniegs informāciju, kā klientam rīkoties. Lai izvairītos no līdzīgiem starpgadījumiem ar biļešu automātiem, „Rīgas satiksme” atgādina, ka ir arī citi veidi, kā norēķināties par autostāvvietām, piemēram, īsziņas un abonementi.”
Kasjauns.lv/Foto: Ieva Čīka/LETA