Noskaidroti labākie klientu servisa sniedzēji tirdzniecībā
Viens no vadošajiem klientu servisa uzlabošanas uzņēmumiem “Dive Group” veicis ikgadējo pētījumu par klientu apkalpošanas servisa nodrošinātājiem tirdzniecībā un pirmajā vietā ir mazumtirdzniecības tīkls “Maxima” ar vislabāko klientu servisu starp pārtikas tirgotājiem Latvijā. Otrajā vietā ierindojas “RIMI”, trešajā vietā “Elvi”, bet ceturtajā vietā “Sky”.
Nosakot pārtikas tirgotāju ar labāko klientu servisu, tika vērtēta veikalu tirdzniecības vide, konsultantu komunikācijas un papildus pārdošanas prasmes, kā arī laipnība un ieinteresētība apkalpošanas procesā.“Maxima” šajos rādītājos uzrādījusi visaugstāko rezultātu (87,1% <- 82,8% (2019)). Otrajā vietā ierindojas “RIMI” (84,8% <- 82,9%(2019)), trešajā vietā “Elvi” (80,5% <- 77,1% (2019)), bet ceturtajā vietā “Sky” ar (74,5% -> 85,9% (2019)). Klientu servisa kvalitātes mērījumi tika veikti, izmantojot slepenā pircēja metodi, kopumā veicot 170 vizītes.
“Patīkama iepirkšanās pieredze ir “Maxima” prioritāte, tāpēc gādājam par to, lai ikviens klients tiktu apkalpots laipni un esam ļoti gandarīti, ka to ir arī pamanījuši ne tikai mūsu klienti, bet arī klientu servisa profesionāļi. Lai nodrošinātu vienlīdz augstu servisa līmeni, mēs regulāri veicam padziļinātas apmācības visiem veikalu darbiniekiem, lai nostiprinātu gan viņu prasmi strādāt ar cilvēkiem, gan nodrošinātu zināšanas par veikala darbu, aprīkojumu, inventāru un jaunākajiem tehnoloģiju risinājumiem, lai ikviens pircējs ikreiz saņemtu vislabāko apkalpošanu, būtu apmierināts un vēlētos pie mums atgriezties vēl un vēl,” norāda Dace Grava, “Maxima Latvija” kvalitātes un procesu vadības departamenta direktore.
“Dive” veiktais pētījums atklājis, ka kopējais apkalpošanas kvalitātes līmenis ir audzis visās Baltijas valstīs. Triju Baltijas valstu vidū ar labāko klientu apkalpošanas kvalitāti joprojām var lepoties Lietuva (83,6%) un Latvija (81,8%), savukārt Igaunija ierindojas trešajā vietā (75,1%).
“Dive Group” ir viens no vadošajiem klientu servisa uzlabošanas uzņēmumiem Centrālajā un Austrumu Eiropā ar ilggadēju pieredzi.“Dive Group” klientiem palīdz uzlabot klientu apkalpošanas servisu, tādējādi palīdzot uzņēmumiem panākt augstākus finanšu un kvalitātes rādītājus. Pielietojot slepenā pircēja metodi, “Dive Group” klientu apkalpošanas kvalitāti galvenokārt vērtē banku, telekomunikāciju, farmācijas, autotransporta un tirdzniecības nozarēs, kā arī valsts sektorā. Pētījumi vienmēr tiek veikti, izmantojot slepenā pircēja metodi. Slepenie vērtētāji izmanto standartizētu anketu, kurā bez atbildes vērtējuma tiek iesniegti arī paplašināti komentāri, kas pamato atbildi.