"Maxima Latvija" turpmāk vadīs Toms Rupšis
foto: Publicitātes foto
Toms Rupšis.
Bizness un ekonomika

"Maxima Latvija" turpmāk vadīs Toms Rupšis

Jauns.lv

No 8. decembra par "Maxima Latvija" vadītāju un vienīgo valdes locekli kļūs Toms Rupšis, portālu Jauns.lv informēja uzņēmumā.

"Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule informē, ka līdztekus viņš pievienosies "Maxima Grupė" UAB valdei. Šajos amatos viņš nomainīs Viktoru Troicinu, kurš uzņēmumu grupu atstāj pēc abpusējas vienošanās.

Pirms pievienošanās "Maxima Latvija", Rupšis vadīja "Vilniaus prekyba" grupas uzņēmuma "Euroapotheca" darbību Igaunijā. Pirms tam viņš bija vadītājs "Lenus Trading" Ltd., kas ir saistītais uzņēmums Apvienotajā Karalistē, kuram pieder pārtikas veikalu ķēde, kas strādā franšīzes ietvaros.

"Esmu priecīgs uzņemt Tomu Rupši "Maxima" uzņēmumu grupā. Viņam ir plaša pieredze mazumtirdzniecības nozarē dažādos Eiropas tirgos. Esmu pārliecināts, ka ar Tomu Rupši līderību "Maxima Latvija" sasniegs izcilus darbības rādītājus arvien dinamiskākā tirgus situācijā un piepildīs mūsu klientu ekspektācijas. Tāpat patiesi vēlos pateikties Viktoram Troicinam, kurš pārņēma "Maxima Latvija" vadību pandēmijas sākumā un kurš veiksmīgi tika galā ar šī sarežģītā perioda izaicinājumiem,” saka Mants Kuncaitis, "Maxima Grupė" vadītājs un valdes priekšsēdētājs.

Viktors Troicins ir strādājis "Maxima Latvija" kopš 2016. gada sākotnēji kā valdes loceklis un komercdirektors, bet vēlāk kā vadītājs un vienīgais valdes loceklis.

"Es sāku vadīt "Maxima Latvija" uzņēmumam ļoti izaicinošā laikā un es augstu vērtēju mūsu komandas ieguldījumu šīs sarežģītās situācijas risināšanā. Esmu drošs, ka mūsu uzsāktās iniciatīvas modernizācijā, digitalizācijā un efektivitātes paaugstināšanā nākotnē dos augļus gan "Maxima Latvija" klientiem, gan darbiniekiem," saka Troicins. 

Savukārt Rupšis norāda: "Esmu priecīgs par iespēju vadīt "Maxima Latvija" un novērtēju man izrādīto uzticēšanos. Mana tūlītēja prioritāte ir mūsu klientu un darbinieku drošība un vajadzības šajā grūtajā pandēmijas laikā. Ilgākā termiņā mums vēl vairāk jāpievēršas efektivitātes paaugstināšanai, darbības un lēmumu pieņemšanas vienkāršošanai un, kas vissvarīgāk, jāstiprina uz klientiem orientēta darbības pieeja visā uzņēmumā."