BMW veicis izmaiņas uzņēmuma logotipā
Vācu automašīnu ražotājs BMW veicis izmaiņas ikoniskajā logotipā, kas nemainīgs bija saglabājies kopš 1997.gada, ziņo CNN.
Atsvaidzinātajā logotipā izmainīts melnais fons, kas ieskāva burtus "BMW" apļa ārmalā. Tas tagad kļuvis caurspīdīgs, izskatu padarot modernāku. Apļa iekšpusē joprojām redzama zili baltā emblēma.
Paziņojumā uzņēmuma mājaslapā BMW viceprezidents Jans Tīmers skaidro, ka jaunais logotips, kas tiks izmantots komunikācijā, tostarp sociālajos tīklos un tīmekļa vietnē, "izstaros lielāku atklātību un skaidrību". Viņš piebilda, ka jaunais izskats simbolizē arī BMW “mobilitāti un braukšanas prieku nākotnē”.
Uzņēmuma pārstāvis arī paziņojis, ka jaunais logotips netiks izvietots uz automašīnām, lai gan nesen prezentētā “Concept i 4” elektroauto modeļa pārsegu rotāja tieši šāds - caurspīdīgs BMW logo. Kompānija sacīja, ka caurspīdīgais dizains piešķir automobiļa ārējai krāsai “vēl lielāku izcilību”.
Iepriekšējais BMW logo tika izstrādāts 1997. gadā. Uzņēmuma 103 gadus ilgajā vēsturē tam ir bijuši seši logotipi, kas visi bijuši ļoti līdzīgi.