"Pepco Latvia" apgrozījums pirmajā finanšu gadā bija 2,927 miljoni eiro
Polijas apģērbu un mājsaimniecības preču zīmola "Pepco" mazumtirgotājs Latvijā "Pepco Latvia" pirmajā finanšu gadā, kas ilga no 2017.gada 7.aprīļa līdz 2018.gada 30.septembrim, strādāja ar 2,927 miljonu eiro apgrozījumu un 249 593 eiro peļņu, liecina "Firmas.lv" informācija.
Tostarp "Pepco Latvia" ieņēmumi no mazumtirdzniecības nespecializētajos veikalos veidoja 2,91 miljonu eiro, bet ieņēmumi no pārdošanas radniecīgajās sabiedrībās bija 17 243 eiro.
Rīgā atklāts apģērbu un mājsaimniecības preču veikals "Pepco"
Rīgā šodien tika atvērts pirmais apģērbu un mājsaimniecības preču mazumtirdzniecības ķēdes "Pepco" veikals Latvijā.
Vadības ziņojumā norādīts, ka "Pepco Latvia" pirmajā finanšu gadā atvēra sešus veikalus četrās Latvijas pilsētās, tostarp pēdējie divi veikali atvērti pērn septembra beigās. Savukārt turpmāk "Pepco Latvia" plāno atvērt 10 jaunus veikalus Latvijā.
Kompānija "Pepco Latvia" reģistrēta 2017.gada aprīlī, un tās pamatkapitāls ir 20 000 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Šveicē reģistrētais uzņēmums "Pepkor Europe GmbH".
"Pepco" zīmola veikalos iespējams iegādāties bērnu, sieviešu un vīriešu apģērbus, apakšveļu, aksesuārus, rotaļlietas, interjera priekšmetus, tekstilizstrādājumus mājai un citas preces. "Pepco" zīmols darbību sāka 2004.gadā Polijā. "Pepco" zīmols pieder Dienvidāfrikas Republikā bāzētam investīciju uzņēmumam "Pepkor", kura akcijas kotē Frankfurtes biržā.