Šī ir oriģinālā, cukura pārbagātā koka-kola. Peļņu nesis dzēriena diētiskais variants.
Bizness un ekonomika
2018. gada 24. aprīlī, 19:32
Diētiskā kola bez cukura spēji audzē "Coca-Cola" peļņu
Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs "Coca-Cola Co." šā gada pirmajā ceturksnī strādājis ar 1,4 miljardu dolāru (1,14 miljardu eiro) tīro peļņu, kas ir par 15,7% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
Peļņas pieaugumu galvenokārt veicinājis atjaunotā diētiskā "Coca-Cola" dzēriena spēcīgais pārdošanas apjoms. Uzņēmums pērn 20 tirgos sāka tirgot "Coca-Cola Zero Sugar", kas pirmajā ceturksnī reģistrējis divciparu skaitlī mērāmu pārdošanas apjoma pieaugumu. Tikmēr "Coca-Cola" tirdzniecības apjoms kopumā ceturksnī sarucis par 16,4% - līdz 7,6 miljardiem dolāru.