Zīmola paplašināšanas neveiksme.
Bizness un ekonomika
2017. gada 22. aprīlī, 05:36
12 produkti, kam īstā vieta ir "Neveiksmju muzejā"
Vai kāds ir ēdis "Colgate" saldēto pārtiku? Semjuela Vesta "Neveiksmju muzejs" Zviedrijā ir vieta, kur tiek godināti produkti, kam nav paveicies iekarot pircēju sirdis.
Zviedrijas pilsētā Helsingborjā 7. jūnijā tiks atklāta 51 neveiksmīga produkta izstāde, kuras mērķis ir godināt radošo procesu.
Apmeklētāji tiks vēlreiz iepazīstināti ar jau pazīstamiem nosaukumiem kā "Betamax" un "Blockbuster", kā arī iepazīs mazāk zināmas izgāšanās - piemēram "Twitter Peek". To visu Vests ir sakrājis pēdējā gada laikā.
"Pat vislielākās un dižākās kompānijas piedzīvo neveiksmes," Vests stāsta intervijā portālam "Business Insider". "Jācenšas radīt organizācijas kultūru, kas pieņem neveiksmes, lai var izgāzties tikai mazliet... nevis izgāzties pa īstam."
Piedāvājam tikai dažus produktus, kas piedzīvos savu otro dzīvi jūnijā plānotajā izstādē.
12 produkti no "Neveiksmju muzeja"