"Swedbank" atcels komisijas maksu par konta apskati bankomātā
Reaģējot uz klientu vēlmēm, tuvākajā laikā "Swedbank" atcels pērn ieviesto un daudz apspriesto komisijas maksu par konta apskati bankomātā.
"Swedbank" valdes locekle, Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja Oksana Sivokobiļska laikrakstam „Dienas bizness” stāsta: „Mēs identificējām vienu komisiju, ko vajag tuvākajā laikā atcelt, kurai alternatīva - iespēja apskatīt konta atlikumu internetbankā, telefonbankā bez maksas - nav tik ērta klientam, kā to darīt bankomātā," skaidro bankas pārstāve. "Mēs sapratām, ka mūsu pieņēmumi nesakrita ar reālām klientu sajūtām. Saņēmām daudz viedokļu, ka komisija nav izprotama, un ieklausāmies klientu viedoklī. Ja nav, tad jāatzīst - netrāpīgs risinājums."
Sivokobiļska atzīst ka pagaidām precīzi nevar pateikt, kad un kādā veidā šī komisijas maksa tiks atcelta. Tomēr tas notikšot šogad un Sivokobiļska cenšoties šo procesu paātrināt.
"Šobrīd kopumā klientam ikdienas pakalpojumi pēc būtības ir bez maksas - saņem algu kontā bez maksas, norēķini veikalos bez maksas, izņemt skaidru naudu bankomātā, nerunājot par 1% turīgo klientu, bez maksas. Arī rēķinu samaksa ir bez maksas, jo tuvu 100% visu servisa pakalpojumu sniedzēju konti ir "Swedbank" un iekšbankas pārskaitījumi internetbankā mums ir bez maksas, kā tas nav dažās lielākajās bankās," skaidro "Swedbank" Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja.
LETA/Foto:LETA