"airBaltic" preču zīmes varēs atgūt, kad uzlabosies ekonomiskā situācija
Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" preču zīmes varēs atgūt, kad uzlabosies uzņēmuma ekonomiskā situācija, intervijā atzīst Satiksmes ministrijas (SM) valsts sekretārs Anrijs Matīss.
"Aviokompānija tās [preču zīmes] varēs atgūt tad, kad uzlabosies "airBaltic" ekonomiskā situācija un saimnieciskie darba rādītāji to ļaus darīt," sacīja Matīss.
Viņš arī atzina, ka pagaidām ir grūti spriest, kad tas varētu notikt. "Par to pašlaik ir grūti spriest. Tas atkarīgs no kompānijas biznesa attīstības plāniem," sacīja SM valsts sekretārs.
Pērn augustā tapa zināms, ka 2009.gada decembrī "airBaltic" preču zīmes par 9,136 miljoniem latu pārdotas "airBaltic" akcionāram "Baltijas aviācijas sistēmas" (BAS), kura vienīgais īpašnieks tobrīd bija "airBaltic" prezidents un izpilddirektors Bertolds Fliks. Vēlāk Fliks ieķīlāja kompānijas preču zīmes – "airBaltic", "airBaltic.com", "airBalticTravel.com", "Baltic Taxi", "BalticHotels", "BalticMiles".
Kompānija "airBaltic" veic tiešos lidojumus no trim Baltijas valstu galvaspilsētām ‒ Rīgas, Viļņas un Tallinas, kā arī nodrošina aviosatiksmi vairākos iekšzemes maršrutos Somijā.
"airBaltic" dibināts 1995.gadā, tā lielākie akcionāri ir Latvijas valsts ar 52,6% akciju un BAS ar 47,2% akciju, kas tās 2009.gada sākumā iegādājās no SAS. BAS 50% kapitāldaļu pieder Flikam, bet vēl 50% ‒ Bahamu salās reģistrētai kompānijai "Taurus Asset Management Fund Limited".