Bizness un ekonomika

Veikalos aktīvi pērk skrituļslidas un skrejriteņus

Jauns.lv

Sākoties siltajam laikam, šogad lielveikalos īpaši aktīvi klienti pērk skrituļslidas un skrejriteņus, liecina biznesa portāla "Nozare.lv" veiktā uzņēmumu aptauja.

Kā pastāstīja "Rimi" pārstāve Dace Valnere, šogad, salīdzinot ar pagājušā gada pavasari, velosipēdus pērk mazāk, bet skrituļslidas un skrituļriteņus - vairāk. Taču vienlaikus viņa uzsver, ka pērn velosipēdu, velo piederumu un skrituļošanas piederumu pārdošanas kulminācija bija vērojama maija otrajā pusē.

"Novērojam, ka šogad šo preču sezona ir sākusies aptuveni nedēļu vēlāk nekā pērn," piebilst Valnere.

Salīdzinot aprīļa pirmās divas nedēļas šogad ar tādu pašu periodu pērn, velosipēdi pirkti uz pusi mazāk, bet skrituļslidas, skrejriteņi un ķiveres šogad pārdotas trīskārt vairāk.

"Pieprasījuma pieaugumu šīm precēm "Rimi" veikalos ietekmē arī tas, ka piedāvājam plašāku sortimentu nekā pirms gada," skaidro Valnere.

"Maxima" Zīmola un komunikācijas departamenta direktore Viktorija Gulbe norāda, ka, apkopojot pārdošanas rādītājus šī gada martā un aprīlī un salīdzinot ar šo pašu periodu 2011.gadā, divriteņus šī gada martā pircēji iegādājušies divas reizes vairāk nekā pērn.

Savukārt skrejriteņu pārdošanas apjomi pieauguši teju trīs reizes. Tāpat kā pērn, arī šogad aktīvās atpūtas piekritēji divriteņus, skrituļslidas un dažādus aksesuārus aktīvāk iegādājušies aprīlī, kas skaidrojams ar labvēlīgajiem laika apstākļiem aprīlī.

LETA