PTAC šogad saņēmis 56 patērētāju sūdzības par "airBaltic" pakalpojumiem
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) šogad līdz šim saņēmis 56 patērētāju sūdzības par Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" pakalpojumiem, pastāstīja PTAC Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vecākā konsultante Ilze Žunde.
Viņa norādīja, ka par saņemtajām sūdzībām 16% gadījumu rasts pozitīvs risinājums patērētājam, savukārt 30% gadījumu patērētājiem sniegts skaidrojums vai papildu informācija.
Žunde arī informēja, ka 11% saņemto sūdzību pārsūtīti citām institūcijām, bet 43% sūdzību vēl atrodas izskatīšanas stadijā.
Jau vēstīts, ka "airBaltic" šā gada pirmajos sešos mēnešos pārvadājis 1,41 miljonu pasažieru, kas ir par 11% mazāk nekā 2011.gada pirmajā pusgadā. 2011.gadā kopumā "airBaltic" pārvadāja 3,351 miljonu pasažieru.
"airBaltic" dibināts 1995.gadā, un tā lielākais akcionārs ir Latvijas valsts ar 99,8% akciju. "airBaltic" koncerna ieņēmumi pērn samazinājās par 1,2% un bija 228,288 miljoni latu, savukārt koncerna zaudējumi pieauga gandrīz 2,4 reizes un sasniedza 84,761 miljonu latu. Savukārt māteskompānija "airBaltic" pērn cieta 83,458 miljonu latu zaudējumus.
PTAC izskata patērētāju iesniegumus un sūdzības par patērētāju tiesību pārkāpumiem, sniedz juridisku palīdzību patērētājiem un var aizstāvēt tiesā viņu tiesības un ar likumu aizsargātās intereses un citas.
BNS/Foto: Edijs Pālens/LETA