Latvijas Pasta "Eksprespasts" atzīts par otru labāko Eiropā un devīto pasaulē
Latvijas Pasta "Eksprespasts" šā gada trešajā ceturksnī ir atzīts par otru labāko kurjerpastu Eiropā un devīto labāko pasaulē, atsaucoties uz starptautiskās pasta savienības "Universal Postal Union" (UPU) Eksprespasta servisa (EMS) uzdevumā veikto "Pricewaterhouse Coopers" pētījumu, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja Latvijas Pasts.
Kā "Nozare.lv" informēja Latvijas Pasta sabiedrisko attiecību speciāliste Zane Plone, "Eksprespasts" gada pirmajā ceturksnī bija 3.vietā Eiropā un 15.vietā pasaulē, bet otrajā ceturksnī - 6.vietā Eiropā un 20.vietā pasaulē.
Pētījums publiski nav pieejams, bet Latvijas Pasts informē, ka augstāks novērtējums "Eksprespastam" ir piegādes ātruma, klientu servisa un klientu apkalpošanas kvalitātes jomā. Sūtījumu piegādi noteiktajā laikā "Eksprespasts" nodrošina 99,04% no visu sūtījumu kopapjoma. Savukārt komunikācijā ar klientiem interneta apkalpošanas sistēmā, pa e-pastu un faksu sasniegts 100% kvalitātes līmenis, laikus sniedzot atbildes uz visiem klientu jautājumiem par Latvijā saņemtajiem eksprespasta sūtījumiem.
Saskaņā ar "Pricewaterhouse Coopers" datiem pirmā vieta starp pasaules EMS uzņēmumiem piešķirta Makao. No Eiropas valstīm tikai Grieķijas pasta uzņēmumam izdevies apsteigt Latvijas Pasta "Eksprespastu", ierindojoties septītajā vietā. Lietuvas pasta kompānijas eksprespasta serviss ierindojas 13.vietā, bet Igaunijas - 39.vietā.
Kopumā vērtēta sūtījumu piegādes kvalitāte vairāk nekā 200 EMS uzņēmumos.
"Eksprespasts" ir Latvijas Pasta kurjerpasta pakalpojums. "Eksprespasts" nodrošina kurjerpasta pakalpojumus gan vietējā, gan globālajā tirgū, konkurējot ar lielākajām pasaules kurjerpasta kompānijām.
LETA/Foto: Edijs Pālens/LETA