Bizness un ekonomika

"Draugiem.lv": konkurence starp sociālajiem medijiem ir sīva

Jauns.lv

Latvijā konkurence starp sociālajiem medijiem ir sīva, intervijā atzina sociālā tīkla "draugiem.lv" runasvīrs Jānis Palkavnieks.

"Mēs kā konkurentu uztveram jebkuru sociālo mediju, vai nu tas ir "facebook.com", vai tas ir "Google+", vai "Linkedin.com", vai "pinterest.com" utt. Konkurence ir sīva. Labā ziņa ir tā, ka jaunākā paaudze nevis migrē no viena sociālā medija uz otru, bet izmanto visus vienlaikus," viņš sacīja.

Pēc Palkavnieka teiktā, ir labi, ka ir liela konkurence, jo tā veicina attīstību. "Savukārt, ja konkurentu nav, tad vari sēdēt pašapmierināts un neko nemainīt," norādīja "draugiem.lv" pārstāvis.

Atbildot uz jautājumu, vai ir indikācijas par to, ka kāds Latvijas sociālais medijs tuvākajā laikā varētu beigt darbību, Palkavnieks sacīja, ka viņam nekas tāds nav zināms. "Daži portāli darbību jau ir pārtraukuši, piemēram, "orb.lv". Taču pagaidām nezinu nevienu tādu, kas to grasītos darīt tuvākajā laikā – "ask.fm" noteikti nepārtrauks darbību, "inbox.lv", ko daļēji arī var uzskatīt par sociālo mediju, darbību nepārtrauks, turklāt tas ir ieguvis arī otro vietu mīlētāko zīmolu topā pēc "google.lv". Tāpat nedomāju, ka "odnoklasniki.ru" pēkšņi varētu pārtraukt darbu, turklāt šajā portālā ir nodarbināti vairāk nekā 100 cilvēki," viņš klāstīja.

BNS