"Coca-Cola" pārtrauc reklamēšanos ar sankcijām saistītajos Krievijas TV kanālos
Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs "Coca-Cola Co." pārtraucis savu reklāmu demonstrēšanu Krievijas televīzijas kanālos, kas saistīti ar uzņēmumiem, pret kuriem rietumvalstis noteikušas sankcijas Ukrainas krīzes dēļ, trešdien vēsta laikraksts "Vedomosti".
Trīs no šiem kanāliem - REN-TV, "Pjatij Kanal" un "Domašnij" - ir daļa no holdingkompānijas, kuru kontrolē "Bank Rossija", pret kuru tika vērsts pirmais rietumvalstu sankciju vilnis pēc Krimas aneksijas šā gada martā.
Ceturtais kanāls "Zvezda" pārraida patriotiskas programmas un to pārvalda Krievijas Aizsardzības ministrija.
"Coca-Cola" gan norāda, ka lēmumu pārtraukt reklāmu demonstrēšanu nav pieņēmusi politisku iemeslu vadīta.
Kompānijas preses pārstāve pavēstīja, ka pēc otrā ceturkšņa finanšu rezultātu izvērtēšanas uzņēmums pieņēmis lēmumu veikt izmaiņas televīzijas reklāmu plānos, lai koncentrētos uz lielākajiem un efektīvākajiem nacionālajiem televīzijas kanāliem, lai sasniegtu mērķauditoriju.
"Vedomosti" vēsta, ka "Coca-Cola" ir viens no lielākajiem reklāmas pircējiem Krievijā, uzņēmuma gada budžetam pārsniedzot 2,5 miljardus rubļu (52 miljonus eiro).
LETA