“Netflix” nāk klajā ar jaunu plānu un piedzīvo strauju abonementu skaita pieaugumu
Ieviešot izmaiņas pakalpojumā, straumēšanas platforma “Netflix” šo gadu uzsāk ar strauju abonentu skaita pieaugumu, kas jau trešo ceturksni pēc kārtas pārsniedz analītiķu prognozes, vēsta laikraksts Euronews.
Otrdien, 18. aprīlī, “Netflix” paziņoja par 1,75 miljoniem jaunu abonementu laika posmā no janvāra līdz martam, kas ir par 550 000 vairāk nekā prognozēja analītiķi.
Lai gan abonentu skaita pieaugums bija mazāks, nekā “Netflix” vēsturiski ir piedzīvojis par gada pirmo ceturksni, tas bija spilgts kontrasts salīdzinājumā ar 200 000 abonentu zaudējumu, ko Los Gatosa (Kalifornijas štats) uzņēmums piedzīvoja šajā pašā laikā pērn.
Negaidītā lejupslīde, ar kuru pērn saskārās kompānija, pamudināja vadību ieviest jaunu plānu – lētāku pakalpojuma versiju. Tomēr lētākā versija nav tāda pati kā citas. Tajā ir iekļautas reklāmas. Tāpat kompānija sākusi pakāpeniski ieviest pieeju koplietošanas ierobežojumus, lai maksimāli izvairītos no gadījumiem, kad lietotājs dalās ar vairāk personām nekā tas atļauts.
“Netflix” arī paziņoja, ka pārtrauc DVD nosūtīšanu abonementiem pa pastu, ar kuru pirms 25 gadiem tika uzsākta uzņēmuma darbība.