Sociālo tīklu lietotājus nepatīkami pārsteidz Nicas lidostā uzņemta fotogrāfija
Sociālajā tīklā “Twitter” publicēti attēli, kas šokējuši interneta lietotājus, proti, tajos redzams, kā Nicas lidostas darbinieks iekaustījis pasažieri, kurš rokās turējis mazu bērnu.
Pasažieris sūdzējies par 13 stundu ilgu aviokompānijas “easyJet” reisa kavēšanos. Pārsteidzošo attēlu iemūžinājis kāds aculiecinieks un nekavējoties to nopludinājis sociālajos tīklos.
Aculieciniece Arabella Arka vietējiem medijiem pastāstīja, ka izskatījies, ka visiem lidostā esošajiem cilvēkiem diena bijusi gara un nogurdinoša, bet tas, kas notika pēc tam, viņu šokējis.
“Tas viss sākās pēc tam, kad cietušā vīrieša sieva sarunājusies ar kādu lidostas darbinieku, jautājot, kāpēc tik ilgi kavējas reiss. Sieviete nesaņēma nekādu atbildi, tāpēc iesaistījās viņas vīrs, kurš arī cietis no sitiena,” stāsta Arabella.
EasyJet employee hitting man holding baby after delay of over 14hours #easyJet #Telegraph #Dailymail #TheSun pic.twitter.com/3ZZChG0djB
— Arabella Ark (@ArabellaArkwri1) July 29, 2017
“EasyJet” pārstāvis gan apgalvojis, ka aizdomās turētā persona nav lidostas darbinieks. “Esam noraizējušies par internetā nopludināto attēlu, bet varam 100% apgalvot, ka tas nav neviens no mūsu darbiniekiem,” sacīja aviokompānijas pārstāvis.
Pagaidām tiek uzskatīts, ka fotogrāfijās redzamais vīrietis ir darbinieks, kuram noslēgts līgums ar Nicas lidostu.
Tāpat aviokompānija atvainojusies visiem pasažieriem par reisa ilgo kavēšanos, skaidrojot to ar tehniskām problēmām, vēsta “News.com”.