Pasaulē
2010. gada 13. martā, 16:04
Noskaidrota sakarība starp hokeja skatīšanos un alus dzeršanu
Mārketinga speciālistu apgalvojumi par reklāmas efektivitāti hokeja spēļu starplaikos ir maldīgi, jo noskaidrojies, ka spēļu starplaikos liela daļa skatītāju atrodas tualetē, nevis pie ekrāniem.
Edmontonas ūdens apgādes sistēmas pārstāvji Kanādā publicējuši pārsteidzošu grafiku, kurā attēlots iedzīvotāju ūdens patēriņš olimpisko spēļu laikā.
Izrādās, ūdens patēriņa līkne augstāko punktu sasniegusi tieši Kanādas un ASV hokeja izlašu finālturnīra starplaikos, kad neskaitāmie hokeja fani, kas visu perioda laiku dzēruši alu, beidzot varējuši doties uz tualeti nokārtoties.
Grafikā redzams, ka ūdens patēriņš spēļu laikā ir daudz nevienmērīgāks, nekā pārējās dienās, kad līkne ir daudz vienmērīgāka. Hokeja spēles laikā 28.februārī visaugstākais ūdens patēriņš bijis katra starplaika sākumā, bet viszemākais hokeja finālturnīra beigās un apbalvošanas ceremonijas laikā.
Kasjauns.lv