Reklāmas, kas balansē uz pieklājības robežas
Pasaulē

Reklāmas, kas balansē uz pieklājības robežas

Jauns.lv

Reklāmas mēdz patikt, nepatikt, kaitināt un smīdināt. Jo lielāku ažiotāžu tās ap sevi rada, jo labāk. Tāpēc bieži vien reklāmas veidotājiem jādomā par to, kā reklamējamo produktu vai pakalpojumu pasniegt pēc iespējas oriģinālākā un asprātīgākā veidā, saglabājot tās galveno vēstījumu.

Reklāmas, kas balansē uz pieklājības robežas...
„Nekas nav mainījies, izņemot AIDS”.
„Nekas nav mainījies, izņemot AIDS”.

Piedāvājam reklāmas plakātu izlasi, kas balansē uz pieklājības un dažos gadījumos arī likumības robežas.

Skandalozāko reklāmu tops


Kasjauns.lv