Pēc patreizējās loģikas sanāk, ka fotoradari noteikti ir domāti tos apkalpojošā uzņēmēja un valsts peļņai (ne satiksmes drošības uzlabošanai).
P.S. Un ja Rīgā lielajos krustojumos saliktu kameras, kas fiksē braukšanu pie sarkanās gaismas un/vai iebraukšanu krustojuma un tur arī palikšanu ... sen jau būtu par n-tajiem iekasētajiem miljoniem ieviesta zināma kārtība krustojumos, jo tad daudziem nepatiktu teicies - skola maksā naudu!
Nez kā citiem ,bet mani tracina teikums par plānotajiem ienākumiem! Tā pie mums rūpējas par satiksmes drošību plānojot prognozējamos ienākumus! Vienkārši bez lamuvārdiem nav iespējams aprakstīt šāda veida biznesa plānu.
Nu kā tad nebūs ienākumi, ja aizmirstot nopirkt octa vai vinjeti katrs fotoradars aprēķina sodu par katru reizi, kad pabrau garām. Cilvēks nav brīdināts par iepriekšējo sodu un viņam jau rēķina nākošo tā divas dienas aizmirstot vinjeti un braucot no Ventspils u Rīgu var dabūt sodu 3500 eur. Pie tam to nezinot. Apsveicama naudas mašīna. Vai tas ir godīgi? Manuprāt ne. Bet izskatās ka to neviens pat netaisās risināt. Naudiņa tak nāk.
Ieņēmumi no fotoradaru fiksētajiem sodiem tuvākajos gados varētu sasniegt ap 20 miljonus eiro
Pievienot komentāru
Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem
Populārākais šodien