Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
20 komentāri
Sakārtot:
Laimonis Steinblums
22. jūnijā 16:20
Šāds skaidrojums īsti neder, 2 iemeslu dēļ. Kā pirmais Eiropā ir propagandas upuri, kuri atbalsta iebrukumu, viņiem ir okey ar naudu un sadzīves apstākļiem. Otrs iemesls, pašā Krievijā ir 25% pret karu. Es likšu kā galveno iemeslu, nekritisku informācijas uztveri, sēdēšana pie viena ziņu kanāla, nespēja paskatīties uz notikumiem plašāk. JO, lai propaganda veiksmīgi strādātu ir nepieciešams aizliegt citādu viedokli, lai cilvēks nevar salīdzīnāt, izvērtēt, lai varas pārstāvji var iebarot varas pasniegto informāciju.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Laimonis Steinblums
22. jūnijā 16:33
Propagandas veiksmes mēraukla ir agresivitāte, pret valsti vai cilvēku. Nozombēts cilvēks ir raksturīgs ar agresivitāti pret kaut ko, viņš nesaprot, kapēc visi nav tik agresīvi pret kādu valsti, kā viņš pats. Izejot no šī, šeit rodās neiecietība pret citādi domājošiem. Visi cilvēki kuri neietilpst vienādā agresijas pakāpe kā vairums nozombēto, ir kritikas opbekti, līdz ar to viņi klusē. Skaļākais un agresīvākais vairākums ņem virsroku. Lai sasniegtu šādu agresivitāti ir nepieciešams sistemātiski bombardēt cilvēku ar agresīvu saturu. Vienā dienā nozombēt cilvēku nevar. Nobeigumā, reizēm ir manāmas šo visu apstiprinošī notikumi, piemēram Krievu karavīri pilnā nopietnībā sauc Ukraiņu iedzīvotāju par fašistu. Kapēc viņš to dara? Jo viņš tam tic, viņš ir noticējis tam ko stāsta ziņās.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
alvine
22. jūnijā 16:59
Nav korekti salīdzināt Gebelsu ar krievu propagandistiem. Gebelss nobāl viņu priekšā. Vācu propagandisti nekad neapgalvoja, ka krievi sevi apšauda vai bombardē savas pilsētas. Bez tam Gebelss, lai arī melis, bija inteliģents cilvēks, nevis kaut kāds miskastu kaķis, kādi ir patloģiskie krievu meļi.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Atis Priedītis
22. jūnijā 17:03
Domāju, ka Latvijā ja sāktos patiesas publikācijas par okupācijas laika slavenību patieso pagātni, prātā neviens jau nejuktu, bet izjustu pamatīgu diskomfortu. Fakts, ka ir virkne slaveno cilvēku, par kuriem lielajos masu medijos kritiska rakstura publikācija neparādās, ir absurds. Un liecina tikai par lielo masu mediju iebiedēšanu un pakļaušanu. Liela atšķirība no Krievijas šajā ziņā mums nav. Kaut ko kritisku samērā brīvi var publicēt tikai komentāru sadaļā, bet to jau neviens par pilnu neņem. Bet kopumā mums Latvijā ir apmēram 20 cilvēki - eņģeļi.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
alvine
22. jūnijā 19:41
Nē, Ati, es jums nepiekrītu. Ja jau mums iebiedētu presi un nebūtu vārda brīvības, te nevarētu troļļi nomelnot mūsu valsti, rakstīt klajus melus par Ukrainu. Paskat, kā cenšas Steinblums u.c. pataloģiskie meļi. Es gan uzskatu, ka tādiem kretīniem vajadzētu piespriest, kā minimums, piespiedu darbus. Lai tīra ielas.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Atis Priedītis
22. jūnijā 19:46
=>alvine=> Preses brīvība sākas ar iespēju kaut ko publiskot kā rakstu, nevis tikai kā komentārus. Es reiz pat parēķināju, ka Latvijā šāda iespēja ir apmēram 2000 cilvēku. Pārējie var tikai lasīt un komentēt. Tā nav preses brīvība un plus tie 20 cilvēki - eņģeļi, kas patiesībā ir ņirgāšanās par citiem cilvēkiem.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Edward
22. jūnijā 19:55
Biedre Senu kverple, aiz ko visi tavi dzīļie un neparasti analītiskie dažādu informācijas avotu pētījumi un apbrīnojamie atzinumi beidzas ar prastu kremlīša TV gēbelsiņu vājprāta melu citēšanu ?
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Edward
22. jūnijā 19:57
Ja jau mums iebiedētu presi un nebūtu vārda brīvības, te nevarētu troļļi nomelnot mūsu valsti, rakstīt klajus melus par Ukrainu. Paskat, kā cenšas Ssenju kverple ,Alvine u.c. pataloģiskie meļi
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Edward
22. jūnijā 19:58
Izcilais padomju analfabēto Senju kverple , aiz ko mokies sapuvušo rietumu fāšistu zāpadā , kropļo latviešu valodu, nevis priecājies par dzīvi nācistu rozzejas plaukstošajā KGBēsiskajā demokrātijā ?
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
alvine
22. jūnijā 20:00
Es jums pilnīgi piekrītu, ka preses brīvība ir iespējas publiskot rakstus. Man ir bijusi saskare ar dažiem pazīstamiem žurnālistiem, kuri ir rakstījuši asus, patiesus rakstus par mūsu valdību un tā saucamo eliti. Viņi, nudien, nav ne vajāti, ne represēti, ne iebaidīti. Par viņiem neķengājas, kā to dara Krievijā, drīzāk baidās. Bet komenti ir vārda brīvība.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Edward
22. jūnijā 20:08
Varda brivibas nav viennozimigi, pat Kas Jauns zinas ir valdibas kontrolets rupors, pietiek tik uzrakstit atklatus vardus pa Karinu vai kadu citu politiski augsti stavosu personu , bojat valdibas pareizo seju ,uzreiz sadi komenti tiek dzesti, varda briviba ir tikai katram sava maja publiski ja sac uzstaties vai velies ievietot valdibas nopeluma rakstu par neizdaribu tadi raksti nemuzam netiks publiceti neizejot cenzuru
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Atis Priedītis
22. jūnijā 20:23
=>alvine=> Arī man ir bijuši kontakti ar vairākiem žurnālistiem un vēsturniekiem. Un viņi man atklāti ir pateikuši, ka par tematu, kuru es viņiem piedāvāju, viņi nerakstīs, galvenokārt tāpēc, ka neviens lielais masu medijs šo rakstu nepublicēs. Tātad, pat ja raksts ir patiess un balstīts uz objektīvu informāciju, to publiskot nav iespējams. Un tā tomēr nav preses brīvība. Preses brīvība sāktos tad ja žurnālisti regulāri lasītu arī to ko cilvēki raksta komentāros un balstoties uz šo informāciju veidotu asus, un patiesus rakstus. Tas pie mums nenotiek. Komentāros rakstītais tiek banāli ignorēts.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Laimonis Steinblums
22. jūnijā 20:30
Atis Priedītis, Tu vari rakstīt to komentāros, auditorija ir pietiekami liela šeit
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
alvine
22. jūnijā 20:46
Ati, piedod, bet komenti neatspoguļo tautas noskaņojumu. Patiesībā es esmu vienīgā no savu paziņu loka, kas te raksta. Un vispār, normāli cilvēki pat nelasa, ko raksta komentos. Par politiskām tēmām te notiek lamāšanās ar troļļiem, kuru intelekta līmenis ir kritiski zems. Par sadzīves u.c. tēmām cilvēki izgāž tikai savu žulti.Tomēr, gribētos, zināt, kura ir tā tabu tēma.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Atis Priedītis
22. jūnijā 21:01
=>alvine=> Vissmagākā tabu tēma ir VDK lietotā psiholoģiskā terora metode Zersetzung. Neviens lielas Latvijas medijs pat šo vārdu nav nosaucis, kaut Google vācu valodas vidē šobrīd piedāvā apmēram 3 miljoni rakstu. Gan ar metodes aprakstu, gan ar konkrētām vajāto cilvēku atmiņām. Patiesībā tas taču ir pilnīgs absurds. Kāds bijušais VDK darbinieks pat regulāri publisko melus, ka Latvijā šo metodi esot pielietojuši vecāko klašu skolnieki lai paņirgātos par sev nevēlamiem skolotājiem. Ir apmēram 30 cilvēku iesniegumi Kangera komisijai par to, ka pret viņiem šī metode ir tikusi lietota, bet publiskot šo informāciju aizliedza. Un tā ir preses brīvība?
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi