Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
28 komentāri
Sakārtot:
Gatis Balodis
28. septembrī 14:58
Pārsvarā netalantīgu aktieru kopums grib realizēt savas ambīcijas. Vienīgais aktieris ir Skrastiņš, Pārejie totālas viduvējības. Viņiem pat bail to pateikt, kad režisors ir Latvijā. Riebjas. Atlaist visus brēkas cēlājus un pieaicināt normālus kadrus. Sliktam dejotājam režisors traucē.
Stalkers Stalkers
28. septembrī 15:02
Tipisks stukaču gājiens. Aci pret aci neko nevar pateikt, bet aiz muguras grupņikā raksta vēstules:)
Inga Maknamara
28. septembrī 15:12
Būtībā laba komēdija ir liela vērtība....Trīnes grēki, arī Skroderdienas būtībā ir komēdija utt..Bija pilnas zāles,skaisti tērpi,skatuves noformējums....Tagad uzliek galdu ,krēslu ,gudri runā un daži brillīši skatās....Ja tas ir vajadzīgs,tad lūdzu...Uz priekšu.
Svētais Naivums
28. septembrī 15:14
Un viens no "normālajiem" aktieriem būsi tu, ja? Latvijā jau tā uz vienu iedzīvotāju tikpat teātru, cik partiju, kur vēl vairāk aktieru ņemt?
Stalkers Stalkers
28. septembrī 15:17
Īstenībā teātriem pašiem ir sevi jāfinansē, nevis jāslauc budžets. Ja bodīte nevelk, tātad nav pieprasījuma vai nu jāklapē ciet, vai jāveic monitorings un jāsāk beidzot strādāt:)
Stalkers Stalkers
28. septembrī 15:26
Var salīdzināt Latvijas psr kino un teātri ar šo laiku parodiju. Pat krievu sādžas kino un tātris nav tik pliekans un truls:)
Trekngailis
28. septembrī 15:27
Man patīk viņa darbi, nav garlaicīgi un tipiski. Cerams, turpinās strādāt teātrī! Jā, perversas, bet s3kss tomēr ir galvenais, bez tā suga iznīkst. Problēmas rada kauna sajūta no sevis un savu vēlmju nerealizēšana.
Beerdrinkers Von Kowelenz
28. septembrī 15:27
Dailes teātra mākslinieciskais līmenis, arī padlaikos, vienmēr ir stipri atpalicis no Dramas/ Nacionālā teātra. Es to objektīvi, jo padlaikos man bija gada abonemetni uz visām pirmizrādēm Dailē un Drāmā. Ja man Drāmā neviena izrāde nelika vilties, tad Dailē es varētu izcelt vien trīs, tiešām lieliskas izrādes- Heses "Stepes vilks", Ibsena "Brands" un Meterlinka "Zilais putns". Un tas, vairāk, kā piecu gadu ilgā laika posmā. Daile ir Daile, ko no tās gribēt.
Stalkers Stalkers
28. septembrī 15:35
Latvijā pat nespēj normālu seriālu ražot. Kautkāds pliekans Ugunsgrēks un Sirdsmīĺā pastalmonika:) Nākamajā brīvdienu rītā sliktā kino pağiras kinomīļi ārstē ar Muhtaru vai Kobra8:)
Stalkers Stalkers
28. septembrī 15:39
Fakts, ka vieni un tie paši aktieri ir teātrī un seriālos, būtiski samazina aktiermākslas kvalitāti. Grib iešņaukt no valsts aldziņu un pakalpot privātajai TV.
Stalkers Stalkers
28. septembrī 15:51
Un šitā gaudošana, ka nabaga aktieris pilnīgi izdeg, saslimst, nu tik traki viņam nesanāk tēlot, ka sanāk pa īstam:).
Beerdrinkers Von Kowelenz
28. septembrī 16:13
Trekngaili, tu kaut ko jauc. Priekš tādiem, seksuāli norūpējušiem gaiļiem, kā tu, ir citi teātri. Piemēram Amsterdamas porno teātris, tāds tur esot, varēsi aš stundu lūkoties, kā divi pišas. Tas ir priekš tevis, gaili! Bet normālā teātrī tev nav ko darīt, viena garlaicība, ne? Tevi gan var saprast, tu esi idiots.
Gunita Poldme
28. septembrī 16:43
Beerdrinkera minētās izrādes bija Runča iestudētie darbi, kuru arī no teātra izēda aktieru grupa, Dailē nekas nemainās
Beerdrinkers Von Kowelenz
28. septembrī 16:44
Es neesmu redzējis nevienu Džilindžera darbu, tādēļ nevaru spriest par viņa daiļradi, ko arī nedarīšu. Arī viņa privātā dzīve mani neinteresē, neesmu no tiem, kuri citus nosoda. Bet, ja teātra aktieri izsaka neuzticību teātra mākslinieciskajam vadītājam, tad problēma nav aktieros, bet tikai Džilindžerā. Tas pēc loģikas ņemot. Nav viņš ģēnijs un pārējie nulles. Un, kā noprotu, aktieriem nav pretenziju pret viņu, kā režisoru, bet pret viņa vadības veidu, kas kolektīvam nav pieņemams. Pirmā komenta autoram Gatim, ir "ģeniāla" doma- Atlaist visus brēkas cēlājus un pieaicināt normālus kadrus:) Gati, hallo, kur ņems tos "normālos kadrus" pēc aktieru pamatsastāva atlaišanas? Nē. Jāaiziet ir Džilindžeram.
Beerdrinkers Von Kowelenz
28. septembrī 16:51
Gunita, kundze, es atļaušos Jums iebilst. Brands un Stepes vilks bija Arnolda Liniņa režijā.

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi