Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
45 komentāri
Sakārtot:
L39
18. septembrī 08:12
kautko palasiju bet n...jaa nesapratu kas tie taadi igreki.leishi shnabi izdomaa naktii tirgot pakomaatos.kuriozi.ei juus pidari , man te jaateriozeejas lai var rakstiit pie parastas teemas?
Juhans
18. septembrī 08:28
Y paaudze (dzimuši pagājušā gadu simta 80-to gadu beigās līdz 2000. gadam), dēvēta arī par Millenium paaudzi, ļoti ievērojami atšķiras no savu vecāku un, īpaši vecvecāku paaudzēm. Šīs paaudzes pārstāvji pašlaik ir 18 - 34 gadus veci un tūdaļ viņi būs slavas zenītā! Paaudzi raksturo augsts pašvērtējums, plašs redzesloks un pārliecība par savām profesionālajām spējām - vairāku valodu pārzināšana un tehnoloģiju pārvaldība ir nevisliels izaicinājums, bat parasta lieta Y paaudzei. Tā kā Y paaudze visus (ie)pirkumus cenšas izvēlēties tikai un vienīgi no zīmoliem, zīmoli ļoti uzmanīgi pieiet Y paaudzes patērētāju vēlmju apmierināšanai, jo Y paaudzes pārstāvji ir ļoti prasīgi attiecībā uz zīmolu tēlu. Jāpiezīmē, ka Y paaudze reizē ir zināmā mēŗā ļoti kompelksaina, jo daudz runā, bet dara pēc iespējas maz, tāpēc ir ļoti svarīgi, lai zīmola berndleibels (firmas zīmīte) būtu īpaši redzamā vietā, jo no šīm zīmītēm viņi (at)pazīst cits citu un savā lokā jūtas daudz drošāk. Y paaudze nekad nebrauks KIA mašīnā, tā vietā viņi izvēlēsies lietotu BMW, kurā nekad neiesēdīsies uzreiz, bet ilgstoši pie sava auto runās pa jaunākā modeļa iPhonu - protams, ja būs skatītāji. Tāpat telpās Y paaudze vienmēr ieies ar virsdrēbēm, jo citādi, ja virsdrēbes būtu atstāj garderobē, neviens var nepamanīt viņu zīmolus. Nesauksim to par ārišķību, sauksim to par Y paaudzes izaicinājumu!
Juhans
18. septembrī 08:37
Tā kā Y paaudze daudz laika pavada fesiītī, bet tur jau viss "tinas" ap pašnovērtējumu, tad arī ikdienā viņi, lai gan daudz runā, tomēr neko daudz par citiem nerunā, jo g.k. runā par sevi. Tāpēc viņiem ir jābrauc krāsainos ceļojumos, jāiegādājas jaunākās tehnoloģijas, jāskatās jaunākās filmas un jāpiefiksē jaunākās anekdotes un mēmītes (arī memes), jo viņi visu laiku ar šo informāciju dalās un tādējādi jūtas iepriecināti, jo jau Rainis ir teicis, ka (Sehr) gut var dodot, gut var ņemot, citam dotais neatņemams.
криеви нак!
18. septembrī 08:40
Два стратегических ракетоносца Ту-160 ВКС России совершили плановый полет над нейтральными водами Балтийского моря. Об этом сообщили в Минобороны РФ. В ведомстве уточнили, что полет продолжался около семи часов, а после экипажи вернулись на аэродром базирования. Отмечается, что на разных этапах полета Ту-160 сопровождали истребители пяти стран: F-16 ВВС Бельгии, Дании и Польши, F-18 ВВС Финляндии, JAS-39 Gripen ВВС Швеции.
To Juhans
18. septembrī 08:41
Izklausās gana traģiski. Ceru, ka ne uz visiem attiecināms... bet lasot gara acīm redzu vienu savu kolēģi... it kā par viņu būtu rakstīts.... Traki. Domāju, ka viņai ir garīgās veselība problēmas... izrādās mileniuma upuris😁😁😁
Juhans
18. septembrī 08:48
Īsāk sakot, ja agrāk pucējās dāmas, īpaši uz precību gadiem, tad tagad īpaši pucējas (un eksponājas viens otram) tieši Y paaudzes kungi un jaunskungi un, ja agrāk bija spēkā prātula “Neskati vīru no cepures”, tad atgad Y paaudzes vīrietis to vien gaida, ka kāds apskatīs viņa jaunāko keponu utt.. Tāpēc, runājot par Y paaudzes restorēniem, visbūtiskākais ir, lai tur būtu vietas ierīkotas tā, lai viens otru varētu redzēt, tad Y paaudze daudz smiesies, rādīs viesn otram mēmītes un jutīsies ērti. Jābūt ir arī īpaši apgaismotām vietām, kur visiem redzot izņemt (un uzlādēt) jaunākos iPhonus, kā arī – vēlams, lai tas viss notiktu skatolgā, kur citi iet garām un var apbrīnot šo visu. Tad restorāns Y paaudzei būs izdevies!
Juhans
18. septembrī 09:00
Protams, ka šajā Y paaudzes raksturojumā ir redzami daudzi mūsdienās zināmi cilvēki, jo Y paaudzei vissvarīgākais ir tieši popularitāte - par katru "cenu" visos sabiedrības "lokos", kur vien viņi atrodas Y paaudze vēlas būt populāra. Vēl ir raksturīgi, ka Y paaudzes vīriešiem visu laiku ir kaut kur jāskrien, bet tas nav saistīts ar aizņemtību, bet ar to, ka tad, kad viņi ir “izšāvuši” visu savu “arsenālu”, viņiem paliek / kļūst ļoti garlaicīgi klausīties citu(o)s un tad viņi steidzas projām. Tas arī ir saistīts ar to, ka viņi, runājot par sevi, ir bijuši ļoti koncentrājušies un tādējādi zaudējuši daudz enerģijas. Visu to ņemot vēŗā un arī tāpēc Y paaudzes vīriešus pēc iespējas nevajadzētu aicināt uz lietišķajām sapulcēm, jo viņi, lai gan ļoti daudz runā, par "lietu" viņi nevar runāt, jo jārunā ir par (ap) sevi un tāpēc sapulce nevar vairs būt lietišķa un pieņemt lēmumus
Juhans
18. septembrī 09:26
Visā šajā ir arī jāizceļ tāda lieta, ka Y paaudze grib izskatīties labi ne tikai dēļ zīmoliem, bet arī dēļ sava paša skaistuma, tāpēc viņi nodarbojas ar sportu un nepārēdas (īpaši, ja jāēd pašiem par savu naudu) un, tā kā viņi vienmēr ir uzmanības centrā, viņi arī nepārdzeras, jo labi zina, ka citi viņus var nofilmēt, bet nofilmētu vairs atsaukt nevar. Savukārt pieņemšanās Y paaudze vienmēr drūzmējas pirmā pie sneku (uzkodu) servantiem (bufetes galdiņiem), jo vienmēr, kad redz ēdienu, uzreiz jūtas nedaudz izsalkuši.
Sēņu vecis NA petušara, pipeļsūkātājs
18. septembrī 09:43
es uz reštorāniem nēju man nav naudas visu nopizdīja vienotības zzs na burlaki, visu nopizdījuši Jasne? Koē? A?
Sēņu vecis NA petušara, pipeļsūkātājs
18. septembrī 09:43
es uz reštorāniem nēju man nav naudas visu nopizdīja vienotības zzs na burlaki, visu nopizdījuši Jasne? Koē? A?
Mileniāle Zaiga
18. septembrī 09:50
Juhan, es Tevi mīlu! :)
17 gadu laikā valdības resnie uzurpatori
18. septembrī 09:56
vienotība zzs na = valsti izaguši tukšu, Latvijas ārējais parāds ir jau 12 000 000 000 miljardi eiro un tauta grimst parādos. Latvija nabagmāja.
stop
18. septembrī 10:00
buļļa sūda cienīgs raksts par neko!
Juhans
18. septembrī 10:03
lai tavs zaigums / ir mans maigums:)
Kristaps
18. septembrī 11:00
diez svingeru vakarus rīko !!!

Pievienot komentāru

Autorizēties
Komentāru noteikumi