Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
8 komentāri
Sakārtot:
Lietussargs
26. martā 07:48
Nu manam 11 gadīgajam bērnam ir Swedbank ISIC karte un banka nesūta šādu karti uz mājām, līdz ar to reiz gadā uz banku jāiet un jādirn rindā. Bet es esmu novērojusi, ka pārsvarā iet vecie ļaudis, kuri nemāk to internetbanku lietot, ka arī tie melnie cilvēki kuplā skaitā. Bija vilnis, kad vajadzeja iet pēc kodu kalkulatoriem - tie, kas neizmantoja SmartID.
MikeKoglin
26. martā 07:52
Nu bet visi strādā pastiprinātā riska zonā..ko tās maukas tajās bankās dirš??Baidās ka nevarēs papekiem krānus sūkāt ,būs karantīnā jāsēž vīriem blakus??
anda berzina
26. martā 08:46
Vai tad tas bankelu mamzeles alga sanem nieka grasus ,pietiekosi tas bankas apkrapj cilvekus,pelnu rekina miljonos,un mamzelem nevar nopirkt maskas,vakara pati var uzsut to masku un nevajadzes vaidet .
Runājošā galva
26. martā 09:15
Nu, runā tā, ka ar katru klientu vajadzētu sabučoties un apskauties... Nu, nevar kontaktu salīdzināt ar veikala kasieri... Tā ir tikai ņaudēšana, lai varētu noslēpt, ka bankas vēl arvien laupa, melo un to "pretimnākšana" ir blefs...
Kristaps
26. martā 09:15
tās bankas darbinieces tādas tīri pisamas !!!
Kurmis Kurmis
26. martā 09:50
Kāpēc neraksta,kas tā par banku?Vismaz mana banka nestrādā,bet cik zinu,tad Svedbanka strādā,bet jāpierakstās!
Irina Qwertty
26. martā 13:01
Bankas darbinieki nav vienīgie. Tālsatiksmes un starppilsētu šoferi arī nav nav pasargāti. Ir pat zināmi gadījumi, kad autobusā ir braucis slims pasažieris. :(
Roberts Celmalis
26. martā 16:02
Nedomāju ka bankām ar saviem ieņēmumiem būtu jāvilcinās ar aizsargbarjeru uzstādīšanu, ja jau pārtikas veikali, aptiekas, DUS u.c. vietas šādas barjeras var uzstādīt rūpējoties par savu darbinieku veselību un drošību

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi