Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
6 komentāri
Sakārtot:
MP
7. janvārī 09:36
Atklāja Ameriku! Ziņu, ka šitais projekts iekļautos laika un FINANŠU rāmjos, var publicēt tikai 1. aprīlī. Vai Latvijā ir vismaz kādu reizi no kāda projekta palikusi nauda pāri no plānotajiem izdevumiem? Teorētiski, tādiem gadījumiem vajadzētu būt tik pat bieži, kā budžeta pārsniegšanas gadījumiem.
Dzintars Lielais
7. janvārī 10:57
Tas railbļatk ir apturēts līdz 2030.gadam. Neviens viņu necels
Juris Libers
7. janvārī 11:12
Dzintars Lielais, no kurienes tāda informācija par 2030? bez komentāriem vienkārš jautājums
Dzintars Lielais
7. janvārī 12:18
>Juris Libers: tāpēc ,ka maniem paziņām atjaunoja būvatļauju,tagad viņi var turpināt celt savu māju tieši,citādi bija apturēta celtniecība. Pēc loģikas naher Latvijā šaursliežu dzelzsceļš,ja jau pa veco nav vairs ko vadāt. Tranzīts ta nobeidzies.....
Geņa Koloradoss
7. janvārī 13:50
Ā nu otkata procents ierēķināts. Vai tad tā ir nacionāla mēroga ziņa? Zis is Latvia!
Uldis Petersons
7. janvārī 15:59
Projekts aizkavēsies tik ilgi, cik ilgi ķīvēsies Rail Baltica ieviesēji, kurus kūda un iedvesmo projekta pretinieki. Nu nepatīk Krievijai Eiropas platuma sliede bijušās impērijas teritorijā.

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi