
"Kas tā par atlaidi?!" Soctīklos neizpratnē, kā pārtikas produktiem ar beigušos derīguma termiņu var būt tāda cena

Klienti norādījuši, ka gaļas un zivju produkti ar tajā pašā dienā beigušos derīguma termiņu "Rimi" veikalos vairs netiek automātiski pārdoti par puscenu. Veikalu tīkls apliecina, ka atlaides tiek veidotas, balstoties uz dinamisko sistēmu.
"Kāpēc gaļas produkti, kuru derīguma termiņš beidzas tajā pašā dienā, vairs nav par 50% lētāki?" vaicā kāds lietotājs platformā "Reddit".
Ierakstā lietotājs dalās ar fotogrāfiju, kurā redzams, ka pārtikas veikalā "Rimi" malto gaļu un vistas fileju ar derīguma termiņu, kas beidzas tajā pašā dienā, pārdod ar attiecīgi 30% un 40% atlaidēm. "Veikalam arī ir jāpelna. Visi sāks pirkt tikai ar atlaidēm," piebilst kāds komentētājs.
"Rimi" iepirkumu daļas vadītāja Igaunijā Marilina Jurisone apstiprina, ka atlaides dažādos veikalos variē un veidojas ar automatizētas sistēmas palīdzību, raksta Postimees.ee.
"Komentētājiem ir taisnība: atlaides apmēru veikalos nosaka automātiskā sistēma, kas ņem vērā daudzus faktorus: preces esamību noliktavā, laiku, pieprasījumu. Atkarībā no preces kategorijas atlaide var sasniegt pat 50%," skaidro Jurisone.
