"Par ko ir runa?" No "Latvijas lepnuma" varoņa līdz parādniekam - Arnim piestāda 27 tūkstošu lielu rēķinu
Pirms diviem gadiem "Latvijas lepnuma" balvu saņēmušais Arnis, kurš ilgstoši sniedzis atbalstu jauniešiem un maznodrošinātām ģimenēm, šobrīd ir negaidītā situācijā. Kā norāda pats Arnis, šī gada maijā viņš nolēma atteikties no līdzšinējā telekomunikāciju operatora "Bite" pakalpojumiem, pārejot uz citu pakalpojumu sniedzēju kopā ar savas biedrības numuriem.
Kā vīrietis atklāj TV3 raidījumam "Bez tabu", lai noskaidrotu izmaksas operatora maiņai, viņš vērsies pie “Bites” pārstāvjiem. “Man patīk augstas klases ierīces, nevaru paņemt kaut ko tādu, kas nedarbojas. Man ir augstas klases monitors, labs dators, telefons, tumba,” viņš paskaidro. Pēc Arņa teiktā, sākotnēji pieprasītā summa pārsniegusi 13 tūkstošus eiro. Viņš arī norāda, ka jaunais operators “LMT” piekritis segt pusi no šīs summas, kamēr otru pusi nācies samaksāt pašam.
Rēķini pieaug līdz 27 tūkstošiem eiro
Tomēr situācija nav beigusies ar šo maksājumu. Kā atklāj Arnis, pēc sākotnējo parādu segšanas viņam no “Bites” pienākuši papildu rēķini par gandrīz četriem tūkstošiem eiro. Arnis un jaunais operators pieprasījuši paskaidrojumus, taču, pēc viņa teiktā, atbildes neesot saņemtas. Situācija kļuva vēl sarežģītāka, kad septembrī viņam izrakstīts jauns rēķins – šoreiz par vairāk nekā 27 tūkstošiem eiro. “Bites” menedžeris apgalvojis, ka tas esot par 50 SIM kartēm, taču Arnis apšauba šo apgalvojumu: “Viņi nevar man uzrādīt nevienu dokumentu, ko esmu parakstījis. Kā var likt maksāt tūkstošiem eiro, ja es nemaz neesmu tādu lietu pieprasījis?”
“Bites” komentārs par situāciju
“Bites” pārstāve Una Ahuna-Ozola apstiprina, ka septembrī notikusi tikšanās ar Arni un jaunā operatora pārstāvi. Viņa skaidro, ka bijušajam klientam bijušas vairākas ierīces uz nomaksu, kā arī numura piesaistes atlaides, kas radījušas parādsaistības. Pēc tikšanās Arnis esot interesējies par iespējām iegādāties 50 jaunas SIM kartes jaunai biedrībai. “Viņam jaunai biedrībai bija nepieciešamas 50 jaunas SIM kartes,” atklāj Ahuna-Ozola, piebilstot, ka sākotnēji klients šo darījumu apstiprinājis un apmaksājis pirmo rēķinu, taču turpmākās maksas veiktas netika.
Ahuna-Ozola arī norāda, ka “Bite” brīdinājusi klientu par automātisko rēķinu izrakstīšanu, kas pēcāk tikuši anulēti, tomēr Arnis esot ignorējis saziņu. “Mēs rēķinu anulēsim, par to klientu informējām decembra sākumā,” viņa piebilst.
Arnis noliedz apsūdzības
Arnis savukārt uzstāj, ka nav pieprasījis 50 SIM kartes un joprojām neizprot, kāpēc viņam tiek prasīti vairāki tūkstoši eiro. “Maijā visus maksājumus veicu. Par kādiem vēl rēķiniem ir runa?” viņš jautā, paužot neskaidrību par savu statusu attiecībās ar uzņēmumu.
Šobrīd situācija turpina būt neskaidra, un šķiet, ka abām pusēm vēl priekšā sarunas par risinājuma meklējumiem.