Verstapenam pēc Monako daudz sarkasma: "Varbūt nākamgad jāievieš četri pitstopi!"
foto: ZUMAPRESS.com
Makss Verstapens uzskata, ka "Red Bull" formula atkal nebija spējīga sacensties par uzvaru šajā posmā.

Verstapenam pēc Monako daudz sarkasma: "Varbūt nākamgad jāievieš četri pitstopi!"

Sporta nodaļa

Jauns.lv/F1.lv

Komentējot Monako aizvadīto F-1 posmu, ceturtās vietas ieguvējs Makss Verstapens nespēja atbildēt savādāk, kā jokojot un ironizējot par šova uzlabošanu trasē, kurā apdzīt praktiski ir neiespējami.

Verstapenam pēc Monako daudz sarkasma: "Varbūt nāk...

Cerībā uzlabot intrigu, šogad uz Monako “Grand Prix” bija ieviesti divi obligātie pitstopi, taču drošības mašīna trasē ne reizi neizbrauca un šie noteikumi cīņu par pozīcijām aizraujošāku nepadarīja. Verstapens startēja ceturtais un tā arī finišēja, tāpat kā “Top 3” pozīcijās esošie piloti.

Jautāts, ko domā par aizvadīto sacīksti, Verstapens jokoja: “Ļoti aizraujoša. Katrā aplī bija nenormāli interesanti. Bija patiešām jābrauc ar gāzi grīdā, tas bija fantastiski.”

“Red Bull” pilots gan izmēģināja laimi, boksos dodoties daudz vēlāk par citiem, taču tas neko nemainīja. “Tu vari iebraukt boksos un vienkārši turpināt braukt, vai cerēt, ka kaut kas notiks un uzsmaidīs veiksme,” skaidro četrkārtējais F-1 čempions. “Bet ar mums tas nenotika.”

Ko iesākt ar Monako sacīkstēm, lai tās būtu aizraujošākas, noteikti vēl daudz tiks spriests, bet Verstapenam arī šajā sakarā ir sarkastiska piezīme.

“Varbūt nākamgad jāievieš četri pitstopi,” viņš joko. “Šeit nav iespējams cīnīties, tāpēc nav svarīgi, kas tiek darīts. Tas var būt viens pitstops vai desmit pitstopi. Es biju vadībā, manas riepas bija pilnībā nolietotas, bet tāpat neviens nevarēja mani apdzīt. Ar mūsdienu F-1 mašīnu tur nevarētu apdzīt pat F-2 mašīnu.”

Turpinot tēmu par jauninājumu ieviešanu šova uzlabošanas nolūkos, sportists piebilda: “Tad mēs brauktu gandrīz kā “Mario Kart” spēlē. Varbūt var apkārt izmētāt banānus. Nezinu. Trasei jābūt slidenai.”

Verstapens atzina, ka “Red Bull” mašīna nav bijusi tik ātra, lai konkurētu par pirmo trijnieku. “Man nebija, ko zaudēt, jo tuvākais sekotājs bija tālu aizmugurē,” viņš sacīja. “Kā jau teicu, pat ar četriem pitstopiem atgrieztos atpakaļ tajā pašā pozīcijā. Tāda ir Monako. Kvalifikācija ir supersvarīga. Parasti, ja nekas slikts neatgadās, tu augstāk netiec. Jebkurā gadījumā mums nebija tāda ātruma, lai cīnītos ar priekšā esošajiem, jo katru reizi, kad centos neatpalikt, manas riepas sāka nolietoties par daudz un pārāk daudz noslāņojās. Ceturtā vieta bija maksimums, ko varējām dabūt.”