Iepazīsties ar liela ceļojumu motociklu trīsriteņu alternatīvu - "Can-Am Canyon"

"Can-Am" trīsriteņu motocikli ir labs variants, ja no īsta motocikla bail un negribas kārtot A kategoriju. Jaunākais un pilnvērtīgāk aprīkotais "Can-Am" ražojums ir "Canyon".
Tas aprīkots ar 115 ZS, 1330 ccm Rotax motoru un 6 pakāpju pusautomātisko pārnesumkārbu. Priekšrocība ir modernāks dizains un lielāks klīrenss - 16 cm. Maksimālajā komplektācijā tas sver 470 kg un maksā aptuveni 30 000 eiro. Sākuma cena gan ir zemāka.

Mājaslapā atrodamie modeļa varianti ir viens un tas pats Canyon trīs dažādos izpildījumos. Bagātīgākais ir Redrock. Tam ir matēts "Moss Green Satin" krāsojums un ekskluzīvs dizains. Trīs alumīnija kastes aizmugurē nav maksimums, jo pasažiera sēdekļa vietā var uzstādīt platformu ar konteineri. Ekrānā pieejams "Apple Car Play" ar savstarpējās orientēšanās funkciju, kas darbojas caur "Can-Am" aplikāciju. Priekšējā stikla augstums ir regulējams, bet grants tipa riepas ļauj droši nobraukt no asfalta un neatpalikt no kolēģiem ar divriteņu braucamajiem. Platais aizmugurējais ritenis ne tikai izceļ "Canyon" pat mīkstās smiltīs, bet arī padara braukšanu aizrautīgu un fizisku pat nelielos ātrumos. Ja nepieciešams, var piecelties kājās uz kāpšļiem, tāpat kā uz enduro vai kvadracikla.
"Can-Am Canyon" ir pusaktīvā piekare un četri braukšanas režīmi plus Custom iestatāmo režīmu. Tam ir komforta sēdekļi, apsildāmi rokturi un savas vadīšanas īpatnības. Lai uzsāktu kustību, gāzes rokturis jāpagriež nedaudz uz priekšu. Canyon ir pat atpakaļskata kamera. "Can-Am" uzskata, ka "Canyon" ir piemērots ceļotājiem, kas vēlas komfortu, drošību un stilu. SDK no savas puses piebilst, ka tas nu beidzot ir veids, kā bez A kategorijas tiesībām neatpalikt līdzi draugiem, kas brauc ar ceļojumu motocikliem, jo ar "Can-Am" trīsriteni drīkst braukt ar B kategoriju.