Vai tiešām lētāk nekā aplikācijā? Apmeklētāji vērtē pirmo “Shein” veikalu Latvijā
foto: (Foto: Ekrānuzņēmums)
Latvijā atvēries pirmais "Shein" veikals.

Vai tiešām lētāk nekā aplikācijā? Apmeklētāji vērtē pirmo “Shein” veikalu Latvijā

Santa Hincenberga

Jauns.lv

Nedēļas nogalē durvis vēra pirmais “Shein” veikals Latvijā, kas atrodas Brīvības ielas un Raiņa bulvāra krustojumā, iepretim Brīvības piemineklim. Savas pirmās atsauksmes par veikalu ar oficiālo nosaukumu “Shein Club” jau atstājuši “TikTok” lietotāji, kuri sestdien izstāvēja garu rindu, lai pirmie to apmeklētu.

Kā pauž vairāki “TikTok” lietotāji, apģērbu klāsts veikalā ir ļoti plašs, taču vieglāk ko piemērotu atrast būs lielo izmēru pārstāvēm. Šeit jāpiemin, ka šobrīd veikalā pieejams tikai sieviešu apģērbs. “Apģērbu kvalitāte ir dažāda – ir gan labākas, gan sliktākas kvalitātes drēbes,” stāsta “TikTok” lietotāja Agnese.

Tāpat vairākas veikala apmeklētājas norāda, ka cenas veikalā svārstās – vakarkleitas maksā, sākot no 20 eiro, bikses pārsvarā no 8 līdz 12 eiro, bet krekliņus iespējams atrast arī par 3 eiro. Jāpiemin, ka lētāka cena ir pieejama ar “Shein Club” karti. Daudzas piebilst, ka vairumu apģērbu tomēr var iegādāties lētāk, izmantojot “Shein” aplikāciju. Tā, piemēram, kāds lietotājs izpētījis, ka vestīti, kuru “Shein Club” iegādājās dziedātāja Elīna Gluzunova par 18 eiro sākumcenā, aplikācijā iespējams atrast par 5,75 eiro.

Kā norāda “TikTok” lietotāja Kristahera: “Skaidrs jau, ka drēbes vienkārši ir pasūtītas no ‘Shein’ un par dārgāku cenu pārdotas tālāk, bet kaut kā jau varēja to visu pieklājīgāk pasniegt.”

Daudzos video uzsvērts, ka, lai gan veikals ir spilgts un īpaši patiks meitenēm, kurām patīk rozā un spīdīgas lietas, apģērbs nav sašķirots pēc izmēriem, atsevišķas drēbes ir saburzītas un “nedaudz atgādina humpalas”.

Vienlaikus lasāmas arī pozitīvas atsauksmes – dažas preces veikalā esot pat lētākas nekā “Shein” aplikācijā, un šis varētu būt veikals, uz kuru doties, ja nepieciešams kas konkrēts vai vienkārši nevēlies gaidīt piegādi divas nedēļas. Tāpat novērots, ka, par spīti pretrunīgajiem viedokļiem, daudzi no veikala tomēr devās prom ar pirkumiem.

Kā zināms, visā pasaulē, tostarp arī Latvijā, “Shein” – Ķīnas tiešsaistes tirdzniecības platforma – ir iemīļota daudziem. Tā galvenokārt piedāvā apģērbus, aksesuārus, apavus un citus produktus par salīdzinoši zemām cenām.