
McCann Riga iegūst Latvijas gada aģentūras titulu Baltijas komunikāciju festivālā

2025. gada 11. aprīlī norisinājās viens no nozīmīgākajiem Baltijas komunikācijas nozares notikumiem – Mi:t&Links Baltic Communication Awards 2025, kurā aģentūra McCann Riga izcīnīja prestižo “Agency of the Year – Latvia” titulu, vēlreiz apliecinot savu vadošo lomu radošajā komunikācijā Latvijā.
McCann Riga izcēlās ar stratēģiski spēcīgām un sabiedrībā aktuālām kampaņām, kas aptvēra starptautisko komunikāciju, ilgtspēju, B2B segmentu un sabiedrības veselības jautājumus. Šī daudzveidība demonstrē aģentūras spēju radīt saturiski dziļas un radoši drosmīgas kampaņas visdažādākajās nozarēs.
“Mums ir svarīgi radīt idejas, kas ne tikai piesaista uzmanību, bet arī atstāj paliekošu ietekmi un koncepts caurvij visus komunikācijas posmus. Aiz katras kampaņas stāv rūpīgs darbs, kur stratēģija un radošums saplūst vienotā stāstā. Šī balva ir ne tikai nozares novērtējums, bet arī mūsu klientu uzticēšanās apliecinājums sadarbībai, kas balstīta uz drosmīgām idejām un profesionālu izpildi. Mēs no sirds pateicamies visiem partneriem, kas bijuši daļa no šī ceļa – jo tikai kopā iespējams radīt komunikāciju, kurai ir nozīme. Ar šiem panākumiem mēs turpināsim kopā celt komunikācijas latiņu vēl augstāk,” uzsver McCann Riga radošās nodaļas vadītājs un partneris Valters Jonāts.
Kopumā McCann Riga un tās partneri guva sešas godalgas:
- 1. vieta kategorijā International Communication par kampaņu “Kidnapped by Russia” (McCann Riga | Truesix & Komunikācijas Aģentūra), klients: Russia’s War On Children apvienība
- 1. vieta kategorijā Sustainability & ESG Communication par kampaņu “BIPA is starving” (McCann Riga) klients: Getliņi EKO,
- 2. vieta kategorijā B2B Communication par kampaņu “REF Minerals: Ahead of the Industry” (McCann Riga) klients: REF Minerals,
- 2. vieta kategorijā No Budget par kampaņu “The SSE500” (McCann Riga), klients: Stockholm School of Economics in Riga,
- 3. vieta kategorijā Influencer/Opinion Leader Campaigns par kampaņu “For Your Breast Safety” (McCann Riga & Golin Riga) klients: labdarības fonds Rozā vilciens,
- 3. vieta kategorijā No Budget par kampaņu “Kidnapped by Russia” (McCann Riga | Truesix & Komunikācijas Aģentūra) klients: Russias War On Children apvienība
Šī gada rezultāti vienlaikus izgaismo arī plašāku komunikācijas nozares attīstību – robežas starp sabiedriskajām attiecībām un reklāmu kļūst arvien nenoteiktākas. Sociālās un ilgtspējas tēmas šobrīd kļūst arvien nozīmīgākas visā pasaulē – gan sabiedrības noskaņojuma, gan ģeopolitiski jūtīgu jautājumu dēļ.
Mūsdienu efektīvākās kampaņas balstās uz spēcīgu PR stāstu, ko papildina vizuāli un stratēģiski pārdomāti reklāmas risinājumi dažādos kanālos. McCann Riga panākumi spilgti pierāda, ka integrēta pieeja – kur PR un reklāma strādā roku rokā – turpina būt stabila un iedarbīga vērtība
Par McCann Riga
"McCann Rīga" ir mārketinga un komunikācijas nozares līderis Latvijā vairāk nekā 30 gadus. SIA " McCann Rīga" 2023. gadā strādāja ar 4,1 miljonu eiro apgrozījumu, 80 tūkstošu eiro peļņu un nodokļos valsts budžetā samaksāja 808 tūkstošus eiro. Kompānija ir reģistrēta 1995.gadā. Uzņēmums pieder Valteram Jonātam (15%) un SIA "MWG" (85%), kuras īpašnieki ir Kristaps Siliņš, Ainārs Ščipčinskis un Ieva Danieljana.
Papildu informācija:
Madara Gore-Berzina
+371 2 599 02 09
madara.gore@mccann.lv