"SEB" banka paziņo par lielām pārmaiņām: ko tas nozīmē klientiem?
"SEB" grupa ir pieņēmusi lēmumu juridiski apvienot savu darbību Baltijas valstīs, lai stiprinātu pozīcijas tirgū, palielinātu spēju finansēt uzņēmējdarbību un vienkāršotu pārvaldību. Plānots, ka trīs Baltijas bankas – Latvijā, Lietuvā un Igaunijā – tiks apvienotas vienā struktūrā, bet klientu apkalpošana turpināsies kā līdz šim.
"SEB" Baltijas divīzijas vadītāja Nīna Eikesa uzsver, ka kapitāla apvienošana ļaus finansēt lielus un ilgtermiņa projektus, sniedzot būtiskus ieguvumus korporatīvajiem klientiem. "Mūsu klienti visās Baltijas valstīs aug, un mēs pielāgojamies viņu vajadzībām. Šīs pārmaiņas dos iespēju strādāt ar pieaugošo liela mēroga projektu skaitu visā Baltijā," norāda Eikesa.
Izmaiņas skars arī privātpersonas, jo vienkāršota pārvaldība ļaus "SEB" ātrāk ieviest jaunus produktus un risinājumus tirgū. "SEB" grupas ilgtermiņa mērķis ir attīstīt darbību Baltijas reģionā, nodrošinot labāku piekļuvi finansējumam un uzlabojot klientu apkalpošanas efektivitāti.
"SEB" bankas vadītāja Latvijā Ieva Tetere norāda, ka šis lēmums ir pamatots un atbild uz pieaugošajām finanšu nozares uzraudzības prasībām. "Šīs pārmaiņas ļaus vienkāršot uzraudzības un ziņošanas procesus, lai vairāk laika varētu veltīt klientu vajadzībām un jaunu risinājumu ieviešanai," skaidro Tetere.
Paredzēts, ka jaunā juridiskā struktūra stāsies spēkā 2027. gada sākumā, saņemot nepieciešamos apstiprinājumus no Baltijas valstu finanšu uzraudzības iestādēm un Eiropas Centrālās bankas (ECB). Apvienotās SEB bankas juridiskā adrese atradīsies Igaunijā, ar filiālēm Latvijā un Lietuvā.