Naktī uz svētdienu "Bite" veiks vērienīgus uzlabojumus; iespējami īslaicīgi traucējumi
foto: Publicitātes foto/LETA
Mobilo sakaru operatora "Bite Latvija" atpazīstamības zīmols.

Naktī uz svētdienu "Bite" veiks vērienīgus uzlabojumus; iespējami īslaicīgi traucējumi

Biznesa nodaļa

Jauns.lv/LETA

Naktī no sestdienas, 12. oktobra, plkst. 20.00 līdz svētdienai, 13. oktobrim, plkst. 10.00 "Bite Latvija" uzsāks plašāko klientu apkalpošanas sistēmas modernizācijas projektu uzņēmuma gandrīz 20 gadu pastāvēšanas vēsturē. Šis projekts paredzēts, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un ieviestu jaunus risinājumus, turklāt šajā procesā tiek ieguldīti vairāk nekā divi miljoni eiro, informē uzņēmums.

Modernizācijas laikā klienti varēs turpināt izmantot būtiskākos pakalpojumus, piemēram, veikt zvanus, sūtīt īsziņas, izmantot mobilo un optisko internetu, kā arī skatīties Go3 televīziju. Tomēr atsevišķi pakalpojumi uz laiku nebūs pieejami. Īslaicīgi nebūs piekļuves pašapkalpošanās portālam "ManaBite", kur var veikt rēķinu apmaksu, mainīt tarifus un Go3 plānus, kā arī nomāt filmas. Priekšapmaksas karšu lietotāji tiek aicināti pārliecināties par pietiekamu kredīta atlikumu pirms modernizācijas sākuma, jo šī procesa laikā to papildināšana nebūs iespējama.

"Bite Latvija" ģenerāldirektors Arunas Mickevicius norāda, ka šī sistēmas modernizācija ir viens no uzņēmuma nozīmīgākajiem IT projektiem pēdējo gadu laikā. Modernizācijas īstenošanā piedalās 180 profesionāļi, un tā mērķis ir nodrošināt klientiem vēl ātrāku un efektīvāku apkalpošanu, kā arī ieviest jaunas inovācijas pakalpojumu jomā. Viņš arī uzsvēra, ka lielākā daļa klientu nejutīs nekādas būtiskas neērtības, jo darbi tiks veikti naktī, kad pašapkalpošanās pakalpojumi tiek izmantoti vismazāk.

"Mēs apzināmies, ka šādi apjomīgi tehniskie darbi var radīt īslaicīgas neērtības, un jau iepriekš atvainojamies klientiem. Tomēr šī modernizācija ir būtisks solis uz priekšu, lai nodrošinātu, ka mūsu klientu apkalpošana kļūst vēl ātrāka un efektīvāka," piebilst Mickevicius.

"Bite Latvija" turpina mērķtiecīgi ieguldīt gan tīkla, gan pakalpojumu attīstībā, un šogad uzņēmums jau ir paplašinājis 5G tīklu, aptverot vairāk nekā 68% Latvijas iedzīvotāju. Uzņēmums piedāvā arī savu optisko internetu 80 apdzīvotās vietās visā Latvijā, kas paplašina piekļuvi ātrgaitas interneta risinājumiem.

"Bite Latvija" ir arī izvirzījusi mērķi uzlabot klientu drošību, nodrošinot inovatīvus risinājumus, tostarp automātisku telefonkrāpnieku zvanu bloķēšanu savā tīklā. Jaunā Centralizētās klientu sistēmas modernizācija ir kārtējais solis uzņēmuma mērķtiecīgajā stratēģijā, lai nepārtraukti uzlabotu gan pakalpojumu, gan infrastruktūras kvalitāti, nodrošinot visaugstākās kvalitātes sakaru pakalpojumus Latvijā.

Uzņēmums arī uzsver savu sociālo atbildību, atbalstot sabiedrības vajadzības. "Bite Latvija" kopā ar "TV3 Group Latvija" ir kļuvis par Latvijas Paralimpiskās komitejas ģenerālsponsoru, un līdz 2028. gadam uzņēmums plāno sniegt būtisku atbalstu paralimpiešiem 1 miljona eiro apmērā. Tas veicinās cilvēku ar funkcionāliem traucējumiem integrāciju sabiedrībā un palīdzēs attīstīt parasporta kustību Latvijā.

"Bite Latvija" turpina nostiprināt savu lomu Latvijas sakaru un informācijas tehnoloģiju tirgū, ieviešot jaunākās tehnoloģijas un risinājumus, kas palīdz gan biznesa, gan privātajiem klientiem.