Vīrietim šķietami absurda iemesla dēļ liedz uzkāpt uz kruīza kuģa; kompānija "Tallink" komentē situāciju
foto: Pexels.com
Ilustratīvs attēls.
Pasaulē

Vīrietim šķietami absurda iemesla dēļ liedz uzkāpt uz kruīza kuģa; kompānija "Tallink" komentē situāciju

Ārzemju nodaļa

Jauns.lv

"Piektdien, 18. jūlijā, mani nelaida uz prāmi, kas no Tallinas ostas devās pulksten 19.30, lai gan man bija derīga biļete un es biju gatavs uzreiz kāpt uz klāja," sūrojās Stīvens, kā iemeslu norādot to, ka viņam bija atpogāts krekls. AS "Tallink Grupp" pārstāvis skaidro, ka pasažieris ir pārkāpis drošības noteikumu 4. punktu, kas ļauj atteikt iekāpšanu pasažieriem ar līdzīgu uzvedību.

Vīrietim šķietami absurda iemesla dēļ liedz uzkāpt...

"Kā iemesls man tika pateikts, ka man bija atpogāts krekls, un es atteicos to aizpogāt, jo biju plānojis uzreiz iziet uz atklātā klāja sauļoties. Es nebiju kails un nerīkojos rupji - vienkārši karstā laikā biju atpogātā kreklā," pastāstīja Stīvens, kurš vērsās "Postimees.ee" redakcijā.

Viņš norādīja, ka uz vietas viņam nav sniegts skaidrs rakstisks paskaidrojums un nav norādīts uz kādu "Tallink" iekšējo noteikumu, kas aizliedz ieeju šādā izskatā.

"Uz kāda konkrēta pamata vai ar kādām tiesībām "Tallink" atteica man uzņemšanu? Kas pieņēma lēmumu mani nelaist uz klāja un vai ir oficiāls apstiprinājums šim lēmumam? Ko jūs piedāvājat kā kompensāciju: jaunas biļetes, viesnīcas un citu izdevumu apmaksu?" Stīvens uzdeva vairākus kompānijas jautājumus.

"Šobrīd man nav ne naudas, ne naktsmītnes, ne alternatīvā transporta. Jūsu lēmuma dēļ esmu nonācis lielās grūtībās," viņš pauda neapmierinātību kuģniecības kompānijai.

"Tallink": pasažieris pārkāpis noteikumus

AS "Tallink Grupp" komunikāciju direktors Meelis Kompuss redakcijai apstiprināja, ka incidents noticis pagājušajā piektdienā uz prāmja "Tallink MyStar".

"Pasažieris uzvedās provokatīvi un agresīvi, uzkāpjot uz kuģa, nepildīja drošības dienesta rīkojumus un atteicās sadarboties. Tādējādi viņš pārkāpis drošības noteikumu Nr. 4. punktu, kas dod tiesības atteikt uzkāpt uz kuģa personām ar līdzīgu uzvedību. Incidenta detaļas "Tallink" neatklāj, tomēr tika sastādīts oficiāls pārskats un informēts kapteinis," norādīja Kompuss.

Viņš arī uzsvēra, ka visi pasažieri, pērkot biļeti, pieņem drošības noteikumus un šo noteikumu pārkāpums atņem tiesības uz kompensāciju.

"Jāuzsver arī, ka pēc iekāpšanas atteikuma pasažieris mainīja savu uzvedību, iegādājās biļeti uz nākamo "Megastar" reisu un devās uz Helsinkiem plkst. 22.30. Līdz ar to viņa paziņojums, ka viņš palicis Tallinā, neatbilst patiesībai," skaidroja Kompuss.

"Turklāt saskaņā ar transporta departamenta apstiprināto drošības plānu kuģa apkalpes pienākums ir veikt izlases pārbaudes pasažieru vidū. Esam gandarīti, ka lielākā daļa ceļotāju izprot noteikumu svarīgumu, bet gadījumi, kad pasažieris tiek atteikts iekāpt vai nepieciešams izolēt reisa laikā, ir izņēmums," piebilda komunikāciju direktors.