2009. gada 27. augusts, 19:03

Rīgā un Latgalē pieaug "Parex bankas" klientu skaits

Jauns.lv

Lielākais AS "Parex banka" jauno klientu skaita pieaugums ārpus galvaspilsētas šogad bijis Rīgas reģionā - par 27%, kā arī Latgales reģionā - par 22%.

Īpaši liels klientu pieaugums bijis Daugavpilī un Jelgavā, informēja bankas Korporatīvo komunikāciju un sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājas pienākumu izpildītāja Inga Saleniece.

Lielākais noguldītāju skaits bijis lielākajās Latvijas pilsētās - Daugavpilī, Liepājā, Jelgavā, Rēzeknē un Jūrmalā, tām seko Ludza, Jēkabpils un Balvi. Visvairāk noguldītāju ir vecuma grupā no 40 līdz 55 gadiem, savukārt Kurzemes, Rīgas un Vidzemes reģionā - virs 55 gadiem.

"Parex banka" nākotnē plāno saglabāt plašu klientu apkalpošanas centru tīklu Latvijas reģionos, jo savu pamatbiznesu galvenokārt orientēs uz Baltijas valstu tirgu.

Saskaņā ar 8.maijā Ministru kabinetā akceptēto "Parex bankas" attīstības stratēģiju un restrukturizācijas plānu bankā tiek veikti darba optimizācijas pasākumi, lai maksimāli efektīvi izmantotu resursus un sasniegtu iespējami augstāku rezultātu, taču filiāļu darbību tas ietekmēs minimāli.

Baltijas klientu apkalpošanas daļas vadītāja Agnese Paegle norāda, ka bankas mērķis ir kļūt par spēcīgu uzņēmumu Baltijā, jo īpaši Latvijā, tāpēc ikviens reģionu klients ir svarīgs. Darba efektivizācijas nolūkos šogad ir tikuši slēgti atsevišķi klientu apkalpošanas centri, bet tikai tie, kuros ir bijusi ļoti maza klientu plūsma vai tuvu atrodas cita "Parex bankas" filiāle.

Patlaban "Parex bankai" ārpus Rīgas ir 32 filiāles, klientu apkalpošanas centri vai norēķinu grupas. Vecākā ir Balvu filiāle, kas darbojas no 1996.gada 7.maija, bet jaunākais ir Aizkraukles klientu apkalpošanas centrs, kas darbojas no 2008.gada 22.septembra.

LETA