Karls Lāgerfelds radījis jaunu Diet Coke pudeļu dizainu
2011. gada 13. aprīlis, 11:42

Karls Lāgerfelds radījis jaunu Diet Coke pudeļu dizainu

Jauns.lv

Slavenais modes dizainers Karls Lāgerfelds radījis trīs jaunus ietērpus kompānijas Coca-Cola diētiskās kolas ikoniskajām alumīnija pudelēm.

­

Diētiskās kolas cienītājs, Chanel modes nama radošais direktors Karls Lāgerfelds jau otrreiz piekritis sadarboties ar dzērienu industrijas gigantu Coca-Cola - pērn viņš ar savu siluetu un parakstu izrotāja Coca-Cola Light. Šoreiz modes grands radījis veselus trīs jaunus veidolus, grafiski spēlējoties ar melnbaltiem kontrastiem un atsvaidzinošo rozā, lai kolu padarītu par stilīgu modernas sievietes aksesuāru. Viens tapis romantiski punktēts ar metālisku spīdumu, otrs virpuļo rozā svītrās, bet pār trešo izkaisīti melni rombiņi. Iedvesma gūta no trīs sieviešu tipāžiem, ko produkta televīzijas reklāmās iedzīvinājušas trīs lellītes - modernā romantiķe Bernadete, stilīgā Eleonora un roķīgā Irēne. Arī pats Lāgerfelds iesaistījies reklāmas kampaņā, liekot lietā savu fotogrāfa talantu. Viņa reklāmas fotogrāfijās kolorītās trjotnes lomas piešķirtas slavenajām modelēm Koko Ročai, Heidijai Mauntai un Dženeilai Viljamsai.

Protams, Karla Lāgerfelda dizainētās pudelītes izdotas ierobežotā daudzumā, liekot sarosīties kolekcionāriem. Lai lietu padarītu vēl nopietnāku, katram no trim dizainiem piešķirts arī savs numurs, zemtekstā liekot saprast - tavā kolekcijā tiem jābūt, turklāt visiem trim!

Pastaiga.lv / Foto no publicitātes materiāliem

­