"Volkswagen" sāk reklāmas kampaņu Vācijā klientu uzticības atgūšanai
Vācijas autoražotājs "Volkswagen" (VW) nedēļas nogalē Vācijas reģionālajos un nacionālajos laikrakstos sācis reklāmas kampaņu, lai "atgūtu klientu uzticību" pēc tam, kad kompānija bija spiesta atsaukt tūkstošiem automašīnu ar dīzeļdegvielas dzinēju, lai uzlabotu gāzu izmešu programmatūru.
"Volkswagen" janvāra beigās Vācijā sāka apmēram 2,5 miljonu automašīnu ar dīzeļa dzinēja atsaukšanu pēc tam, kad pērn kompānija atzina, ka visā pasaulē ir ap 11 miljoniem tās ražoto spēkratu ar programmatūru, kas ļauj pārbaudēs uzrādīt normām atbilstošu izmešu līmeni, lai gan reālas braukšanas apstākļos tas krietni pārsniedz normas.
Lappusi plašajā laikrakstu reklāmā, kas nodrukāta sestdienas izdevumos, teikts, ka pirmo atsaukto automašīnu pārbaude liecina, ka to nobraukumos, sniegumā, trokšņu līmenī vai aprēķinātā nodokļa lielumā nav konstatētas izmaiņas.
"Protams, mēs tiecamies uz šī mērķa sasniegšanu arī visos turpmākajos pielāgojumos," lasāms "Volkswagen" reklāmā.
"Mēs zinām, ka darbs nav paveikts tikai pilnībā salabojot dzinējus. Mēs vēlamies atgūt jūsu uzticību," tajā piebilsts.
Spēkratu atsaukšanas programma Vācijā sākta ar VW pikapu "Amarok" pielāgošanu normām. Nākamās tiks atsauktas "Passat" modeļu automašīnas.
Jau vēstīts, ka "Volkswagen" septembra beigās izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrētu dīzeļdzinēju tipu, kuriem uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.
Šī programmatūra ieslēdz izmešu kontroli, kad tā konstatē, ka automašīnai tiek veiktas pārbaudes. Kontrole tiek izslēgta, kad automašīna piedalās satiksmē, tādējādi ļaujot tai radīt palielinātu izmešu apjomu.