Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
6 komentāri
Sakārtot:
Laila Zalckopa
20. novembrī 07:23
Tas viss ir dīvaini, bet pierasti, nav jau pirmā reize, ka noiet kas greizi ,skumji.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Uldis Mellenbergs
20. novembrī 12:43
nebrīnīšos ja arī cauri latvijai bez pieturām.... tur vien ietaupītu 3 miljardus
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Andris Krumins
20. novembrī 13:11
Super!!! Iekāpšu Salaspilī.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Kārlis Rašmanis
20. novembrī 19:38
Lētās firmas no austrumiem patrieca lai varētu atmazgāt kādus 3 biljonus un tagad atkal nepietiek naudas. Dzīve kā pie zagļiem!
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Janis Keiss
21. novembrī 05:15
Ja Galvaspilsētā nepiestāj, tad jādara viss lai tas dzelzs ceļš vispār caur Latviju nekursē, un tad RailBaltic paši to ceļu caur Rīgu būs ieinteresēti
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Aivars Kalnins
23. novembrī 08:41
Nemāk būvēt,nav darba disciplīnas. Vajadzēja ķīniešus pieaicināt,pamācīties.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi