Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
10 komentāri
Sakārtot:
Tviter Šmiter
2019. gada 6. decembrī 16:26
Uzreiz var redzēt ka valstī ir ekonomisks rāviens un cilvēku dzīve visapkārt kļūst arvien laimīgāka.
Trekngailis
2019. gada 6. decembrī 16:31
to Tviter! 10..20 centi dārgāk, ja, piemēram, biļete garam braucienam 5,50, tad tie ir 1,8 līdz 3,6 procenti. Pat, ja 10 centi rakstā minētajam īsajam maršrutam 10/181 = 5,5 procenti. Bet algas pieauga par 8 procentiem! Secinājums: dzīve tiešām iet uz augšu!
Tviter Šmiter
2019. gada 6. decembrī 16:34
Gaili. Kam pieauga algas par 8% ? Ierēdņiem ministrijās un saeimai ?!
Trekngailis
2019. gada 6. decembrī 16:38
Nu, vismaz par tiem 3 procentiem jau tiešām katram pieauga. Vienīgi uznēmēji var sūdzēties, jo mums peļņas tik strauji neaug!
Edward
2019. gada 6. decembrī 17:10
Trekngailim ka uznemejam mazak vajag sedet soc tiklos bet vairak stradat tad ar nebuss jazelojas ka nekrit no debesim tira pelna
Edward
2019. gada 6. decembrī 17:12
Sudigam uznemejam vienmer buss visi apkartejie vainigi stradnieki nodokli tik ne vina pasa izskerdigais dzives veids
Trekngailis
2019. gada 6. decembrī 17:13
es jau daru visu iespējamo, vienīgi varētu vairak skatīties un aizrādīt, kad lēnu strādā, bet nespēju atturēt sevi kaut ko ierakstīt netā.
Trekngailis
2019. gada 6. decembrī 17:21
bet strādnieku slinkums ir fakts, prasiet jebjuram, kurš nodarbojas ar biznesu. reti kurš darbinieks mīl savu darbu, strāda aizrautīgi, nevis izskan frāzes : "vēl stunda". nepareizi. vajadzētu būt ta, "ak vai, vairs tikai stunda, diena paskrēja tik aizrautīgi un àtri. Priekšniek, vai varētu vēl pusslodzi piestrādāt? "
Ina Cors Cors
2019. gada 6. decembrī 18:07
Līdz šim pasažieru vilcienus dotēja no kravu pārvadājumiem . No Jaunā gada tranzīt kravas no Krievijas nebūs .Ar Baltkrieviju arī ir ka ir .Kravu tranzīts sarūk .Pasažieru vilcieniem vajadzēs no budžeta 155 milj. Valdība dos šo dotāciju .Protams , ka NĒ ! Tad no kādiem līdzekļiem apmaksās pasažieru vilcienu kustību?! Tad cik jāmaksā braucēja biļetei ,lai kursētu pasažieru vilcieni?! Cik atceros ,ka jaunus peronus stacijās arī apmaksās no pasažieru biļetēm . Un atkal jautājums .Cik maksās vilciena biļete ? Autobusi ,kas kursē paralēli vilcienam .Netiks dotēti no valsts .Tie būs komerciāli ,ja vispār būs. Tad mēs cīnāmies par tīru gaisu Klimata izmaiņām [Intensīvi zāģējam kokus] Auto nodoklis tiks paaugstināts ,degviela paaugstināta...… Pārvietošanās ar savu auto kļūs ļoti dārga . Strādāšana Rīgā kļūs nerentabla . Darba provincēs nav .Vai arī ir slikti apmaksāts . Lielveikalu ķēdes veikalos . Viss lielākas algas ir Rīgā ,bet jo tālāk veikals no Rīgas ,jo mazākas algas .Tas pats ar ražotnēm . Pieaugot degvielas cenām .Viss kļūs dārgāks . Skandināvijas cenas ,jau tagad ir pārtikai .Rūpniecības ,kosmētika ,parfimērija , jau tagad dārgāka ka Vācijā. Tikai algas ka Āfrikā . Izņemot visāda ranga ierēdņus un tautas kalpus . Tad vēl jāceļ RailBaltic……. 8 gadu prieks . Vispār izskatās ,ka viena roka nezin ,ko otra roka dara . Ja to puzli saliek kopā ,tad tas ir valsts krahs .
Beerdrinkers Von Kowelenz
2019. gada 6. decembrī 19:29
Latvijā ir lēts sabiedriskais transports- vismaz kaut kas ir lēts. Ja ne lēts, tad, vismaz lētāks, kā rietumos.

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi