Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
9 komentāri
Sakārtot:
Emma
2019. gada 9. oktobrī 19:07
Aicinu jūs uz privātu latviešu seksa klubu - http://lady4.fun Šī ir labākā vieta, kur atrast seksa partneri! Gaidīšu jūs tur :)
Tviter Šmiter
2019. gada 9. oktobrī 19:09
Nu tik varēs dalīt kāpostu !
Guntis Zariņš
2019. gada 9. oktobrī 19:11
Kurš zin, cik % no tās summas aizies otkatos?
Beerdrinkers Von Kowelenz
2019. gada 9. oktobrī 19:30
Nesapratu, ko modernizēs, ja vilcienu nav? Sliedes? Ar sliedēm viss ok! Tad, pie vella, ko modernizēs??? Ko tieši? Zog zog un zog:(((
Sirg Gsir
2019. gada 9. oktobrī 19:35
Pārbūvēs esošo 3,3kV uz 25kV un izbūvēs jaunu 25kV kontakttīklu, kur tā nav. Tikai man nav pagaidām nav skaidrs, par kādu naudu pārbūvēs iepirktos Škodas vilcienus, kurus taisās iepirkt 3.3kV elektrotīklam.
Māris Strautiņš
2019. gada 9. oktobrī 19:57
Modernizācija būs! Bet tos modernos papildinājumus īsti nemanīsiet! Rezistori, kondencātori tas vis ir sarežģīti, maksā miljonus.
bigdormouse
2019. gada 9. oktobrī 20:01
Hm, kādas un cik kravas cer vest? Tādā rakstā tak vajadzēja pieminēt šo. Ja jau uzlabos, tad kaut ko plāno vest. Kāpēc gan nepateikt šo?
Sirg Gsir
2019. gada 9. oktobrī 20:45
Strautiņ, tie ir 25 tūkstoši voltu maiņstrāvas. Tur jābūvē jaunas LDZ vilkmes stacijas un Latvenergo jāpaplašina vai jābūvē jaunas apakšstacijas un līnijas, ar kurām tās vilkmes stacijas nobarot. Tās 110/25kV slēgiekārtas un līnijas maksā krietnus tūkstošus un kopā miljonus. Viņām ir tādi izmēri, ka kabatā neiebāzīsi. Nemaz nerunājot par pašu dzelzceļa kontaktīklu.
Samirs Dišlers
2019. gada 10. oktobrī 12:09
Vajag Skolēnu Dzelzceļu Mežaparkā - atjaunot un modernizēt!

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi