Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
6 komentāri
Sakārtot:
Sanita Šulmeistere
14. septembrī 19:09
Łoti analogjiska situacija ar Juvilierizstrādājumu internetveikalu Vitreum.lv , mani auskari mistiski sapliisa pec 18 meneshiem uz ko man ari tika pateikts ka nelabos un nonesaajaas un neatkariigo ekspertu piedavaja.Vienvaardsakot pieklaajiigi ''pasuutija''.Luuk...muusdienaas juvilierizstraadaajumiem esot iiss muuzh.
Andris Saulite
14. septembrī 20:53
manuprāt tas patērētājs ir bezkaunīgs muļkis un tumsponīgs snobiņš --- ja viņam, ir minimāla pamatskolsas izglītība tad tirghonim toč bnav ne mazāk a pienākuma fiziku un ķimiju mācīt --stulbenim bij pienākums zināt ka rodijs ir relatīvi ciets un tā putekļi neturēsies uz mīkstā zelta vai sudraba -- un elektroķimiski potenciāli arī ne visai spēj kopā abus metalus turēt --- kāda huja dēļ tirgonim būtu skolas ķimijas minmimums kādam jāmāca ?? ja debils snobiņš grib izskatu ''skaistu ekskluzivu metalu'' pa virsu zeltam tad lai maksā par ''skaistumu'' un neprasa ilgmūžību--
Futs Bols
14. septembrī 22:07
Andri, tu varētu sekmīgi strādāt par pārdevēju "Jahontā".
Zaglits
15. septembrī 00:10
Neizbrīna. Lat vānija. Aktuāli Rīgai, sejas maskas, lubrikanti un prezervatīvi !
Iveta
15. septembrī 12:47
Ja pārdodot preci, jau ir iepriekš zināms, ka pārklājums neturēsies, tad tā ir apzināta pircēju maldināšana. Nav saprotams, kāpēc tik liela firma apzināti grauj savu reputāciju, pārdodot nekvalitatīvas lietas. Ja ir zināms jau iepriekš, ka pārklājums neturēsies un būs periodiski jāatjauno, tomēr cenšas novelt atbildību uz pircēju. Pircējam nav jāzina tik smalkas nianses par atšķirīgu metālu cietību vai ķīmisko īpašību nesaderību. Tirgotājam, kā šīs jomas profesionālim, tas jāzina. Klients ir jāinformē jau pirms preces iegādes.
MaigonisXL
16. septembrī 14:50
Luksusa preces ikdienā nav jāvazā, ja nemāk nēsāt, nav ko pirkt un žēloties!

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi