Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
23 komentāri
Sakārtot:
Tviter Šmiter
1. decembrī 20:07
Loģiski. Sankcijas pret sankcijām. Vai tad tieši pēc tā mēs mērķtiecīgi visus šos gadus netiecāmies ?!
Māris Zommers
1. decembrī 20:14
Viss pareizi. Krievija atbalsta savējos, bet latvju bāleliņi beidzot tiks vaļā no agresīvās Krievijas kravām, un varēs pārvadāt savus baļķus un skaidas.
Tviter Šmiter
1. decembrī 20:23
Ribovski, kāda tev daļa gar Krievijas ostām ? Kurš liek tev bāzt tur savu šņukuru ?
Kaspars Poišs
1. decembrī 20:27
Laba ziņa! Jo mazāk kas saista ar krieviju jo labāk! Vēl no krievu gāzes jāatsakās. Un nekādu elektrifikāciju dzelzceļam nevajag, vienalga ātri kravu nebūs. Ja lieka nauda novirziet medicīnai.
andre
1. decembrī 20:34
riesim uz krieviju , taisisim sankcijas , aizliegsim krievu valodu skolās un pēc tam sēdesim ar izbrīnu sejā , kapēc mūs apiet . nu neėsat idioti ?
Tviter Šmiter
1. decembrī 20:40
Ribovski. Dunduk. Dunduk ribovski. Latvijā nedzīvo tik daudz igauņu lai viņiem atvēlētu speciāli skolas. Vai tu dunduk to nezināji ?
Uldis Petersons
1. decembrī 20:42
Tas nav nekas jauns un negaidīts. Krievija būvēja savas ostas savām eksporta kravām, un tas ir noticis. Kaut kāds daudzums mums tranzīta kravu jau tāpat paliks no valstīm, kas aiz Krievijas atrodas, tāpat jāorientējas uz tranzītu no Latvijas ostām uz austrumiem. Bet diez vai tikai tranzīta dēļ vajag uzturēt dzelzceļu? Dzelzceļa kā tautsaimniecības nozares vieta ir jāpārvērtē. Beidzot varbūt var atgriezties pie pasažieru pārvadājumu plāna, kurā dzelzceļam bija jābūt galvenajam sistēmas mugurkaulam. Pasažieru kustību iznīdēja tranzīts. Kvalitatīvi pasažieru pārvadājumi pa dzelzceļu ir pieprasīti, to redzam no tā, kas notiek Siguldas Cēsu un citos virzienos. Un tagad, šajā ģeopolitiskajā situācijā, ir amorāli bļaustīties un sabotēt Rail Baltika projektu.
Mārcis Bērzins
1. decembrī 20:46
Nu ko, Baltijas ekspresis pērkamā m... Iesalnieks sāk uzdarboties. Jāatstrādā pasūtījums.
Tviter Šmiter
1. decembrī 21:04
Protams ka mums nevajag tranzītu no Krievijas. Mēs nedrīkstam sildīt Kremļa ekonomiku. Jāatsakās no jebkura veida tranzīta no Krievijas.
MP
1. decembrī 21:05
Normālas valsts normāla ekonomika (es gan Krieviju neuzskatu par normālu valsti, bet šī rīcība ir jēgpilna). Latvija turpretī turpina "piesaistīt investorus"/iztirgot valsti. 2018. gadā "investori" no Latvijas izveda 1,8 miljardus, pelnošākā Latvijas privātā kompānija - GATERIS!! Kronospan Rīga, Ligheinšteiniešiem (valsts, kas mazāka par likvidējamo Alsungas novadu) piederoša kompānija, kas 2018. gadā nopelnīja un no valsts izveda 120 miljonus! Mēs varam lepoties par savu fizisko neatkarību, bet tam maza jēga, ja ekonomiski (statistiski) tuvojamies baronu laikiem, kad sveštautiešiem pieder lielākā daļa, bet latvietis ir melnstrādnieks.
Māris Zommers
1. decembrī 21:15
Daugava sākas agresīvajā Valdaja augstienē, tāpēc dzintaram un siekalniekam steidzīgi jāizstrādā plāns, kā apturēt ūdeņu bezmaksas tranzītu caur Latviju.
Dzintars Lielais
1. decembrī 21:21
>Sēņu vecis; biju domājis , ka tu jau nosprādzis, abet mauka dzīvs...
Rudite Barda
1. decembrī 21:24
Mazajam krievu maukas izdzimtenim tviteram pidaram šmiteram atkal miera? Kamer mes tevi uz pudeles neuzsedinasim, tikmer nenomierinasies?
Cilvēks ar suni
1. decembrī 21:36
Tas nozīmē ka Krievu salas ogļu terminālis izput. Vienīgais labums būs ka centrā nebūs tik daudz putekļu un varbūt NB arī nevajadzēs mazgāt katru gadu. BY Batjkam pilnīgi iespējams ka noteiks caur kurieni kravas jāved, iedos dzelzceļa tarifa atlaides un vagoni ripos uz Ustj Lugu. Ja Batjka klepos, tad piegriezīs krānus un lieta darīta. Dēļ savas iztapības velti mēs esam tik krietni sabojājuši attiecības un tagad seko nākamais solis - ekonomika. Tranzīta nozare Godmaņa laikā it kā bija mūsu nākotnes cerība, tilts starp Austrumiem- Rietumiem. Cik var saprast, tad ticamākais ka Ķīnas prezidents Sji Dzjiņpins Zīda ceļam atzaru uz Latviju arī neveidos. Drūmi.
Kasiog
1. decembrī 21:43
Da mums navajag ,nojaucam sliedes un lokomotīves pārdodam metāllūžņos. kādu laiku varēs uzdzīvot labi.

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi