Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
25 komentāri
Sakārtot:
:)
22. februārī 07:35
Pareizi, visam ir robežas. Bija jau doma prasīt maksu par tuoleti, stāvvietas un atteikties no 2. pilota.
Ok
22. februārī 07:49
Pareizi.
Rolands Kviesis
22. februārī 07:49
Nu ko..atsakās Wizz un Ryanair no galamērķiem Itālijā..lai tad tur braukā ar autobusu;)
Pilots tims
22. februārī 08:08
A kas notiks ar pārējām valstīm?
Labi ka taa
22. februārī 08:33
Latvijai un p'areejaam valstiim jaabridina ssmaukli ka arii tiks sodiiti ja neatcelss sso maksu ES teritorijaa.
Usne
22. februārī 08:45
Air Baltic jau sen ar šādu praksi nodarbojas. Viena mana kolēģe netika uz simpoziju, jo tāpēc, ka rokas bagāža bija pr 4cm lielāka, tika prasīts steidzīgi samaksāt neadekvātu summu un pat tas nelīdzētu, jo visa bagāža jau bija iekrauta lidmašīnā un šo nepieņēma. Air Baltic monopols rullē
!!!
22. februārī 09:20
Ja ir aizdomas, ka rokas bagāža ir par lielu, vajag pie izlidošanas vārtiem doties vienam no pēdējiem. Ja piesiesies pie rokas bagāžas izmēra, atsakies maksāt. Visdrīzāk, ka ielaidīs lidmašīnā, jo aviokompānijai ir baigais čakars aizkavēt reisu Tevis dēļ, lai atrastu un izņemtu Tavu iečekoto bagāžu, kas jau visdrīzāk ir iekrauta lidmašīnā. :D
blas
22. februārī 10:06
airbaltiks jau sen ir misenes kompānija
pasažiere
22. februārī 11:02
Air baltic pasākuši pārsvērt un pārmērīt rokas bagāžu pat pie iekāpšanas lidmašīnā, neskatoties uz to, ka jau ir uzlīme, ka bagaža nosvērta pie iečekošanās. Izskatās pēc pasažieru mobinga no kompānijas puses. Tāda agresīva attieksme no apkalpes kāda ir Air Baltic neesmu sastapusi nekur.
Vini atcels
22. februārī 11:23
vairakus marshrutus. Tas ir droshi. Tapat ka tas bija ar Latviju, kad Domrovska valdiba pieprasija maksat Ryanair lidostas droshibas nodokli. Rezultats bija tad, ka atcela dazus marshrutus un galveno bazi ierikoja Kaunjaa. Rezultats Latvija- finashu zaudejumi un dadzi tauteshi saskaroties ar grutibam lidot uz dzimteni, saka lidot loi reti vai ari vispar parstajushi te ierasties.
karms
22. februārī 11:39
Latvānijā neviens lielām ārvalstu kompānijām nekādus sodus nepiešķirs bišk pakratīs ar pirktu un paši vēl piemaksās...
Rīvmaize
22. februārī 11:50
Ļoti labi. Lidināšanās ir jāierobežo līdz minimumam, jo tā ir ozona slāņa noārdīšanās galvenais cēlonis.
Mirdzas tante
22. februārī 12:38
Ta ir privāta kompānija, un noteikumi var būt viss visādi, nepatik ejiet ar kājām, debiliķu bars.
stulbs risinājums
22. februārī 13:21
vienkārši abas kompānijas zaudēs pasažierus. Ja es tagad braucu ar savienoto reisu, divi pārlidojumu ar rayainer vienā virzienā. Biļetes kopējā cena man sastāda ap 70 EUR, ar bagāžu 20 kg abos lidojumos kopā ap 60 EUR, kopā 130 EUR, tātad biļetes cena, var teikt dubultojas. Ja atpakaļ lidoju tai pat maršrutā 260 EUR par lidojumu tepat pa eu ziemeļiem, nu atvainojos. Par tādu cenu var lidot ar lufthansu, norwegian, airbaltic.....
izskatās, ka
22. februārī 13:30
izskatās ka gan wizzair, gan airbaltic, gan ryanair, pelna uz bagāžam nevis biļetēm. bagāžu maksa ir tik augsta, ka gandrīz vienmēr pārsniedz pašu biletes cenu tāpēc tās vairs nevar saukt par lētajām. sas., lufthansa uc, lielā bagāža parasti ir iekļauta cenā, mazā par brīvu. norwegian piem, 20 kg maksā 13 eiro, airbaltic 35 eiro, ryanair ap 25 eiro, wizzairam nezinu cik. bet par bagāžu maksāt 70 Eiro t/a lidojumam tas ir "bezpriģels" , ja maksātu 13-15, nebūtu nekādu problēmu. Laikam jau ir dažādu kategoriju aviosabiedrības, tas nekas ka "lēto" gala cena pārsniedz dārgās, jo bagaža maksā neadekvāti

Pievienot komentāru

Autorizēties
Komentāru noteikumi