Trolejbusā smird? Maksā un cieties - rīdziniekam Jānim šāds serviss nav saprotams
Pasažieriem ir tikai pienākums maksāt, nevis tiesības uz komfortablu braucienu... Diemžēl.
Likums un taisnība
2016. gada 30. marts, 06:12

Trolejbusā smird? Maksā un cieties - rīdziniekam Jānim šāds serviss nav saprotams

Jauns.lv

Rīgas iedzīvotājs un sabiedriskā transporta izmantotājs Jānis žurnālam „Likums un Taisnība” raksta: „Iekāpu 15.maršruta trolejbusā, reģistrēju e-talonu. Drīz vien sajutu, ka salonā neciešami smird – kādam bijušas problēmas ar higiēnu....”

„Ikvienam, kurš lieto Rīgas sabiedrisko transportu, ir skaidrs, ka tu nekad nevari zināt, cik smaržīgā vai – visticamāk – cik smirdīgā reisā tev nāksies braukt,” stāsta pasažieris. Tas ir fakts: nereti cilvēki smird, un, kā zināms, pats savu smaku jau nejūt. Diemžēl gadījumos, kad ar sabiedrisko transportu mērojams prāvs gabals, viss brauciens izvēršas ellē, jo viens smerdelis ātri vien sagandē gaisu visā salonā. Jānim ir jautājums: „Vai man ir tiesības ar jau reģistrēto talonu pārsēsties nākamajā trolejbusā un turpināt ceļu pa to pašu maršrutu?”

Uzņēmuma „Rīgas satiksme” Klientu apkalpošanas un komunikācijas daļas vadītājs Viktors Zaķis faktiski norāda, ka izvēles pasažierim nav:

„Ar viena brauciena biļeti pasažierim ir tiesības braukt tikai tajā transporta līdzeklī, kurā veikta tās reģistrācija, izņemot gadījumus, ja transportam rodas tehniski bojājumi un vadītājs ir izsniedzis bezmaksas pārsēšanās biļeti. Plānots, ka no šī gada 1. jūlija tiks ieviestas vienas stundas biļete Rīdzinieka kartes īpašniekiem, ar kuru pasažieris vienas stundas laikā varēs veikt neierobežotu skaitu pārsēšanos”.

Kasjauns.lv/Foto: Ieva Lūka/Sintija Zandersone/LETA

Meklē žurnāla "Likums un Taisnība" jaunāko numuru kioskos vai te: