"Lage gastronomija": "Noslogotības dēļ cilvēki arvien vairāk iegādājas gatavu maltīti"
Klientu pētījumā noskaidrots, ka lielākoties cilvēki iegādājas gatavas maltītes, jo darba nedēļas laikā ne vienmēr izdodas pagatavot ēdienu mājās, tāpēc vienkāršākais ir iegādāties jau gatavu.
Sabiedrība
2015. gada 6. novembris, 11:14

"Lage gastronomija": "Noslogotības dēļ cilvēki arvien vairāk iegādājas gatavu maltīti"

Jauns.lv

Lage gastronomija pētījuma dati liecina, ka pēdējos trīs mēnešos pieprasījums pēc gatavās kulinārijas produktiem pieaudzis par 32%, salīdzinājumā ar iepriekšējo periodu, un par 23% salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgo periodu. Klientu pētījumā noskaidrots, ka lielākoties cilvēki iegādājas gatavas maltītes, jo darba nedēļās laikā ne vienmēr izdodas pagatavot ēdienu mājās, tāpēc vienkāršākais ir iegādāties jau gatavu. Tāpat gatavā maltīte tiek iegādāta pusdienām darba laikā.

42% aptaujāto sieviešu vecumā no 25 – 45 gadiem atzina, ka labprāt gatavotu savai ģimenei mājas, taču saspringtais darba grafiks un citi pienākumi to neļauj, tāpēc iegādājas jau gatavu ēdienu vairāk nekā 2 reizes nedēļā. Turpretim brīvdienās galdā tomēr tiek celta pašu gatavota maltīte, kā arī nereti cilvēki dodas ieturēties ārpus mājas.

Tāpat 87% aptaujāto sieviešu un 44% vīriešu atzina, ka liela nozīme ir arī ēdiena kvalitātei. Pirms iegādāties gatavo maltīti, viņi pievērš uzmanību gan sastāvam, gan ēdiena vizuālajam izskatam. Tāpat daudziem noteicošais faktors ir vieta, kur maltīte tiek iegādāta. Cilvēki izvēlas iegādāties ēdienu zināmā, pārbaudītā vietā, jo neviens nevēlas vilties.

Antra Ozoliņa, “Lage Ko” mārketinga direktore:

“Laika trūkuma dēļ cilvēki labprāt izvēlas gatavu produkciju, tomēr īpaši rūpīgi sekojot līdzi tam, ko ēd. Viena daļa klientu ir tie, kas, piemēram, salātus iegādājas no rītiem pirms darba, lai pusdienotu birojos, savukārt daļa ir tie, kas tieši dodoties mājās parūpējas, lai vakarā nebūtu jāpavada ilgs laiks virtuvē. Kā galveno bonusu, piemēram, mammas atzīst – lai jaunieši neniekotos ar uzkodām un saldumiem, ēdienam ir jābūt ērti pagatavojamam, tad viņi izvēlas ēst mājās.”

Daudzi aptaujātie arī atzina, ka noslogotības dēļ darba laikā arvien retāk var doties ieturēt maltīti tuvējā restorānā vai kafejnīcā. Taču ir apmierināti, ka darba devēji domā par darbiniekiem, ierīkojot virtuves un speciālas telpas, kur var uzsildīt līdzņemto ēdienu un mierīgi ieturēt pusdienas.

Sievietes priekšroku dod dažādām pankūkām ar pildījumu - siera un gaļas, saldajā ēdienā nodrošinoties arī ar šokolādes un biezpiena pankūkām. Pelmeņi un cūkgaļas plovs ir tas, ko visbiežāk iegādājas vīrieši. Nemainīgi liels pieprasījums jauniešu vidū ir pēc gatavajiem suši – Philadelphia, Golden Maki un Veggie Maki.

Uzņēmums rūpējas, lai tiktu ietaupīts cilvēku laiks un nodrošināta kvalitatīva ēdienreize, kuru iespējams paņemt līdzi, kas arī ir primāri Lage gastronomijai – atvieglot ikdienu tiem, kuri dzīvo lielpilsētas steigā.

Aptaujāti 850 klienti, laika posmā no 1.-14.oktobrim.

Piedāvāto produkciju iespējams iegādāties – t/c “Origo”, t/c “Alfa”, t/c “Spice”, t/c “Ģalleria Riga” un t/c “Riga Plaza”.

Reklāmraksts tapis sadarbībā ar "Lage gastronomija"/Foto: Publicitātes foto

Tēmas