foto: LETA
FOTO: tā izskatās par gandrīz miljonu pārveidotajā Vecrīgas Makdonaldā
"McDonald's" rekonstruētais restorāns Vecrīgā.
2018. gada 26. aprīlis, 20:03

FOTO: tā izskatās par gandrīz miljonu pārveidotajā Vecrīgas Makdonaldā

Jauns.lv / LETA

Ātrās ēdināšanas uzņēmuma "McDonald's" restorānu ķēdes pārvaldītāja Latvijā SIA "Premier Restaurants Latvia" apgrozījums pērn provizoriski pieaudzis par 11%, ceturtdien žurnālistus informēja "McDonald's" ģenerāldirektors Baltijas valstīs Vladimirs Janevskis.

Par 800 000 eiro pārveidots Vecrīgas "McDonald's"

"McDonald's" mārketinga direktore Baltijas valstīs Baiba Zaķe atzīmēja, ka uzņēmumam tuvāko gadu laikā mainīsies arī mārketinga stratēģija, pamazām īstenojot pāreju ...

gallery icon
38

"Kopā ar mūsu rekonstrukcijas programmas noslēgumu, varam ar gandarījumu paziņot, ka 2017.gads bijis veiksmīgākais gads "Premier Restaurants Baltics" un "Premier Restaurants Latvia" vēsturē," atzīmēja Janevskis.

Viņš gan konkrēti neatklāja uzņēmuma apgrozījuma un peļņas apmērus par 2017.gadu, jo "Premier Restaurants Latvia" pagājušā gada finanšu rezultāti vēl tiek auditēti. Tomēr Janevskis akcentēja, ka minētais apgrozījuma pieaugums pērn apsteidzis vidējo nozares rādītāju.

Viņš arī atzīmēja, ka uzņēmums pērn kopumā Baltijas valstīs apkalpojis astoņus miljonus klientu, no kuriem 1,3 miljoni bija Latvijā. Pēc Janevska teiktā, apkalpoto klientu skaits Latvijā pērn pieauga par 3%.

Viņš informēja, ka šogad "McDonald's" attīstībā tiks investēti 2,5 miljoni eiro, no kuriem 900 000 eiro tiks atvēlēti jauna "McDonald's" restorāna izveidei Rīgā, kā arī daļa tiks ieguldīti "McDonald's" restorāna Vecrīgā rekonstrukcijas noslēgšanai. Viņš atzīmēja, ka minētais investīciju apmērs "McDonald's" attīstībā Latvijā šogad būs lielākais Baltijas valstu vidū.

"McDonald's" ģenerāldirektors Baltijas valstīs sacīja, ka uzņēmums nākamgad plāno palielināt restorānu skaitu, ko galvenokārt paredzēts īstenot Rīgā. Vienlaikus viņš atzīmēja, ka "McDonald's" arī pamazām sāk apsvērt "McDonald's" restorānu ķēdes paplašināšanu citās Latvijas pilsētās, kur uzņēmums saskata papildu izaugsmes potenciālu.

"McDonald's" mārketinga direktore Baltijas valstīs Baiba Zaķe atzīmēja, ka uzņēmumam tuvāko gadu laikā mainīsies arī mārketinga stratēģija, pamazām īstenojot pāreju uz digitālajiem risinājumiem, lai efektīvāk sasniegtu jauniešu auditoriju. Piemēram, šā gada aprīlī uzņēmums pievienojās "McDonald's" globālajai aplikācijai, kurā klientiem tiek piedāvāti personalizēti piedāvājumi un iespēja par ēdienu norēķināties ar mobilo maksājumu starpniecību.

Vienlaikus viņa norādīja, ka šogad uzņēmums plāno īstenot arī ar "BigMac" burgera 50 gadu jubileju saistītas mārketinga aktivitātes, kā arī turpināt organizēt labdarības akciju "McHappy Day" bērnu veselības aprūpes veicināšanai Latvijā un akciju "Ieved stadionā zvaigzni", nodrošinot iespēju vienam Latvijas bērnam pirms Pasaules kausa futbolā finālmača stadionā pavadīt kādu no pasaules futbola zvaigznēm.