Klienti ir ievērojuši "Rīgas satiksmes" veidotās infografikas 2

Runā Rīga
2016. gada 11. maijā 15:37 2016. gada 11. maijā 15:37
“Rīgas satiksmes” mājas lapā aprīlī veiktā aptauja liecina, ka klienti ir pamanījuši informatīvās infografikas, kuras par dažādām tēmām tiek ievietotas uzņēmuma mājas lapā, sociālajos tīklos, kā arī tiek pārpublicētas masu medijos.

Pavisam 45% no respondentiem norādīja, ka ir redzējuši “Rīgas satiksmes” veidotās infografikas uzņēmuma mājas lapā vai sociālajos tīklos. 2% redzējuši tās pārpublicētas citos interneta portālos, bet 14% norādīja, ka pagaidām nav ievērojuši infografikas, bet noteikti tās apskatīsies. 39% aptaujāto interesē tikai aktualitātes, kas saistās ar sabiedriskā transporta maršrutiem, kas tiek izmantoti viņu ikdienā. Aprīlī mājas lapas aptaujā piedalījās 505 respondenti.

Kopš 2015.gada rudens “Rīgas satiksme” aptuveni divas reizes mēnesī publicē dažāda satura infografikas, kas grafiski un pārskatāmi ataino skaitliskus datus un piedāvā interesantā veidā skaidrot uzņēmuma darbības specifiku. Līdz šim izveidotas infografikas par pārvadātajiem pasažieriem un pieķertajiem bezbiļetniekiem, sabiedriskā transporta tīrīšanu, norēķinu veidiem autostāvvietās, nozaudētajām mantām sabiedriskajā transportā, avārijas dienesta darbu un citas.

Regīna Zommere/Foto: Austra Helēna Žaggere/LETA Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību

Citi šobrīd lasa

Mārtiņš Rītiņš paziņo, ka pēc 23 gadiem pamet Latvijas labāko restorānu 27
Tu neticēsi, ko šis ķīnietis izdarīja piecās minūtēs, lai dabūtu zelta stieni. Šodienas biedējošākie FOTO
Uz "mazo Kurzemi" Anglijā dodas strādāt, lai atmaksātu paņemtos ātros kredītus 13
Pievienot komentāru