foto: liepajniekiem.lv
Liepājnieks Antons tiesā uzvar "Rimi" un piedzen 200 eiro
Liepājniekam Antonam Šņipovam tiesā izdevies no „Rimi” kompensācijā par uz kājas uzkritušu vitrīnu piedzīt 200 eiro. Viņš gan pieprasīja daudz vairāk – 3500 eiro.
Novadu ziņas
2017. gada 24. marts, 05:20

Liepājnieks Antons tiesā uzvar "Rimi" un piedzen 200 eiro

Kasjauns.lv

Liepājnieks Antons Šņipovs, kuram pagājušajā vasarā veikalā „Rimi” uz kājas uzkrita vitrīnas stikla durvis, tiesas ceļā piedzinis kompensāciju no uzņēmuma „Rimi Latvia”. Viņš gan kompensācijā pieprasīja 3500 eiro, bet tiesa Antona labā nolēma piedzīt tikai 200 eiro.

Taču liepājnieks ar spriedumu ir apmierināts. „Mans galvenais mērķis bija panākt, lai tiktu atzīta „Rimi” vaina notikušajā,” viņš sacīja laikrakstam „Kurzemes Vārdam”.

Pagājušā gada 24. jūlijā veikalā „Rimi” veikalā Liepājā, Jaunajā ostmalā 3/5, Antonam, atverot vitrīnu jeb ledusskapi, uz kājas uzkrita tā smagās stikla durvis. „Nepaguvu noreaģēt, un durvis uzkrita uz kājas pirkstiem. Bija sāpīgi, taču nodomāju, ka tas ir tikai sasitums. Tomēr tad pamanīju, ka caur apavu audumu sūcas asinis. Pasaucu palīgā veikala darbinieku, lūdzot atnest aptieciņu. Atnesa plāksteri un „bindi”. Lūdzu kādu dezinficējošu materiālu, taču veikala darbiniece atbildēja, ka tādu nav,” iepriekš klāstīja vīrietis.

Neatliekamā medicīniskā palīdzība vīrieti nogādājusi slimnīcā, kur konstatēts, ka viņam ir lauzts labās pēdas lielais pirksts. Kāja ieģipsēta, un sešas nedēļas Antonam bija jāpārvietojas ar kruķu palīdzību, raksta liepājniekiem.lv.

„Rimi” notikušajā savu vainu nesaskatīja, tomēr piedāvāja pircējam dāvanu karti 100 eiro apmērā. Vīrietis no tās atteicies un nolēmis pret „Rimi” vērsties tiesā ar prasību par morālā kaitējuma atlīdzināšanu 3500 eiro apmērā. „Kurzemes Vārdam” viņš skaidroja, ka uz to viņu pamudinājis ne tik daudz kompensācijas apmērs, bet gan veikala izvairīšanās no atbildības.

Arī tiesā „Rimi” pārstāvis veikala vainu neatzina, norādot, ka notikušais ir klasificējams kā negadījums jeb vitrīnas durvis pircējam uz kājas uzkritušas „nelaimīgas apstākļu sakritības dēļ”. Viņš pieļāva, ka durvis, iespējams, bijušas deformētas, taču pie vitrīnas nevarot nostādīt darbinieku, kurš pēc katras saldētavas izmantošanas pārbaudītu, vai durvis ir kārtībā.

Tēmas