Vingrot ir iespējams, pat nepieceļoties no krēsla vai dīvāna. Ķermenis būs tev pateicīgs par jebkuru izkustēšanos.

5 vingrojumi stresa mazināšanai - tos var veikt, pat nepieceļoties no krēsla

Esi vesels
2016. gada 24. februārī 08:56 2016. gada 24. februārī 08:56
Birojā, mājās, sēžot pie datora vai skatoties TV, tu vari veikt vienkāršus vingrinājumus, kas samazinās fizisko un psiholoģisko stresu, atslābinās muskuļus un uzlabos pašsajūtu.

* Sēžot vai stāvot pagriez lēnām galvu pa kreisi, tā, lai deguns ir skatās pāri plecam, lēnītēm noliec/pietuvini zodu līdz plecam, pacel augšup. Tad lēnītēm tāpat izdari uz labo pusi. Atkārto vingrinājumu 5 reizes uz katru pusi. Tā labi izgrozīsi kakla muskuļus.

* Aizliec rokas aiz galvas un lēnām lieliem apļiem izapļo galvu uz vienu pusi 4 reizes un pēc tam tikpat uz otru. Tas neļaus iesērēt sprandam.

* Nostājies taisni, kājas plecu platumā, rokas pacel taisni augšā un izstiep. Lēnītēm celies uz pirkstgaliem un stiepies garumā kā garā pupa līdz pat mākoņiem. Atkārto kādas 7–10 reizes. Mugura būs pateicīga.

* Sēžot saliec rokas uz krūtīm un lēnām pagriez ķermeņa augšdaļu pa labi, pēc tam pa kreisi. Atkārto 7 reizes uz katru pusi un sajūti, kā darbojas sānu muskuļi.

* Lielisks vingrojums sēdus, kas veicina iegurņa un kāju apasiņošanu. Pamēģini savilkt iegurņa muskuļus, it kā tu gribētu savilkt savu sēdekli uz centru, tad atbrīvojies. Atkārto reizi stundā, sēžot pie datora vai televizora vismaz 5 reizes. Tas uztur mundrumu un aktivizē asinsriti arī mugurkaulā.

Žurnāls "100 Labi Padomi" / Foto: Shutterstock

Citi šobrīd lasa

Doles salā paveras baiss skats - tīklos virs zivju dīķiem karājas beigti un pusbeigti putni 19
Pirmoreiz tuvi viņi bija tikai kāzu naktī. Elvisa Preslija un viņa Priscillas skaistais mīlasstāsts 1
Traģēdija daudzbērnu ģimenē: kamēr māte sēž feisbukā, nomirst 8 mēnešus vecā meitiņa 25
Pievienot komentāru